zaterdag 28 januari 2017

Stampin with Liz Design: challenge Match the Sketch

Wat ik toch wel met stip heb gemist aan het freubelen is het meedoen met challenges. Het blijft leuk! Zo leuk om te zien hoe een hele groep creatieve mensen allemaal met hetzelfde idee zoveel verschillende uitwerkingen weet te maken. Dan maar gelijk weer in het diepe springen, haha, deze kaart wil ik graag inzenden naar de challenge die op dit moment loopt bij Match the Sketch. Het puzzelen om een leuke kaart te creëren bij de sketch die een challenge op geeft, is toch wel mijn favoriet, ik werk er graag met sketches. Ik vind hem zelf wel geslaagd, natuurlijk door de bijdrage van de prachtige Stampin Up spullen, altijd een feestje om een kaart te maken!



Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de prachtige Weather Together stempelset met bijpassende framelits. Wat mij betreft een enorm pluspunt dat Stampin Up bij steeds meer stempelsets heeft gekozen voor een bijpassende framelit set. Niets geen onhandig geknip meer en altijd een super strak resultaat. Zowel de paraplu als de wolkjes komen uit de bijpassende set.





Veel creatieve groetjes,


4 opmerkingen:

  1. Du hast den Sketch sehr schön umgesetzt- ganz tolle Karte !
    vielen Dank für Deine Teilnahme bei Match the Sketch
    Liebe Grüße aus Sabines-Kreativecke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Liz,
    deine Karte sieht klasse aus.
    Danke für deineTeilnahme bei MTS.
    Lg von der Stempel-Biene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Liz,
    lovely card. The details with the little clouds are so cute!
    Thanks for playing with us at Match the Sketch!

    BeantwoordenVerwijderen