zondag 29 januari 2017

Stampin with Liz Design: Hey, Chick

In de Sale-A-Bration folder vind je de erg grappige stempelset Hey, Chick. Misschien had je deze leuke set ook al gespot. Je kunt deze gratis mee bestellen wanneer je een bestelling van € 60 of meer plaatst bij Stampin' Up. Erg leuk om een grappige kaart te maken, ik houd daar wel van, of alvast om iets leuks te creëren voor pasen. Ik heb gekozen voor een kaart. De kipjes lenen zich erg goed om in te kleuren. Ik ben voor watercoloring gegaan, maar ben er wel achter dat daar nog enige oefening in zit om het perfect te krijgen. Desalniettemin enorm leuk om te doen!



De basis van de kaart is gemaakt van Crumb Cake cardstock met daarboven Watercolor paper. Natuurlijk de kipjes op de voorgrond, boven op de prachtige swirl die je vind in de Swirly Scribbles Thinlits set. De kinderen vonden het hier ook een erg leuke stempel en er zijn al heel wat kippetjes gestempeld en ingekleurd.


Wij eten zo dadelijk als lunch maar een omeletje, haha, je zou bijna een paar kipjes in de tuin willen houden. Op papier zien ze er zo gezellig uit, ik zou bijna mijn vogelfobie vergeten.

Veel creatieve groetjes,


4 opmerkingen:

  1. Erg leuke set is dit en wat een super gaaf kaartje heb je ermee gemaakt, Linda.
    Gezellig om je freubels weer te zien in Blogland. Je bijdrage aan Match the Sketch ziet er ook al zo leuk uit.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jeanet! Het was hier idd een tijdje erg stil, maar we mogen er weer zijn! Zal snel weer eens als vanouds een kijkje op jouw site nemen!

      Verwijderen
  2. Leuk! Ik zag je vorige bericht al en ik wou al komen kijken. Maar dit bericht met link gaat sneller. Ik ben blij om weer wat van je te zien ☺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik ben ook erg blij terug te zijn! Ik kom snel weer eens bij jou kijken!

      Verwijderen