zondag 29 januari 2017

Stampin with Liz Design: TGIF Challenge

Er gaat natuurlijk niets boven Stampin' Up materialen, maar gratis materialen uitzoeken tijdens de Sale-A-Bration actie is natuurlijk helemaal geweldig! Vandaag nog een kaartje met een stempelset uit de SAB folder, de set Tasty Trucks. Ik vind hem zeker wel wat hebben, ik ben vandaag voor de schattige ijsjes gegaan, maar de leuke foodtruck heeft nog meer lekkers in de aanbieding. Wil jij deze set ook gratis ontvangen? Bij iedere € 60 die je aan Stampin' Up producten besteld, mag je een gratis product uitzoeken uit de Sale-A-Bration folder. Hoe leuk is dat!




Ik heb gebruik gemaakt van een witte kaart, uit Whisper White cardstock, met een Sahara Sand voorgrond, bestempeld in dezelfde kleur met het leuke ijsje. Met daar boven op 2 vierkantjes, waarvoor ik de framelits uit de Layering Squares heb gebruikt. Zo handig, op de een of andere manier lukt het mij nooit met de hand een vierkant te snijden. Nooit krijg ik ze precies vierkant, het kan natuurlijk aan mij liggen, haha, maar op deze manier zijn ze natuurlijk altijd strak. Niets zo frustrerend wanneer je niet recht kunt snijden, haha. De food truck uit de stempelset en de ijsjes heb ik ingekleurd met behulp van de Blenders Pens. Gaat me toch iets beter af dan watercoloring.



Mijn inspiratie voor deze kaart komt van een voorbeeld van Jeanna Bohanon. Bij TGIF Challenges loopt een challenge #TGIFC92 deze week om een kaart van haar blog als inspiratie te gebruiken. Ik zal haar prachtige voorbeeld natuurlijk bijvoegen.


Image may contain: 1 person

Veel creatieve groetjes,

11 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart, Linda.
    Ben vandaag ook met deze set aan de slag gegaan. Kaartjes zijn nog niet klaar. komt van de week nog wel :o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ben benieuwd hoe jouw kaartjes zijn geworden, ik zal je site in de gaten houden.

      Verwijderen
  2. Wat een coole kaart! (Letterlijk en figuurlijk ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liz! I love your card! I'm so happy you were able to find a project that inspired you. Love having you pay along at #tgifchallenges this week

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Jeanne! Finding inspiration on your great blog wasn't all that hard!

      Verwijderen
  4. This is so great!! Love all your repeat stamping. And of course I love this stamp set!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely love the background you created - so simple looking but it really makes the card! Glad you joined us at TGIF this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a cute card! I love the cupcakes! Thanks for joining us at TGIF!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adorable!! Love all of the cones in the background and your colored ones, too!

    BeantwoordenVerwijderen