woensdag 1 februari 2017

Stampin with Liz Design: Jar of Love

Een andere stempelset waar ik mij al een tijdje op verheugd had is de set Jar of Love. Ik vind hem echt een topper uit de huidige catalogus en eindelijk mocht ik er dan een kaartje mee maken. Natuurlijk heb ik ook gekozen voor de bijpassende thinlits. Wat mij betreft altijd een superstrak resultaat, kan niet missen.



Erg leuk dat er steeds meer stempels zijn die je in verschillende kleurlagen op kunt bouwen. Ik heb een strook designpapier in Soft Sky gebruikt als basis, met daarop een wit stuk cardstock, met soft sky inkt bespetterd met de Stampin Spritzer. De vaas met bloemen is geheel gestanst en verhoogd met dimensionals. De kleine gouden bloemetjes en het lint om de vaas heen zijn met de heat tool en gold Stampin' emboss powder gedaan. Dat blijft een magisch iets, geeft zo'n leuke structuur!



Veel creatieve groetjes,


2 opmerkingen: