donderdag 28 september 2017

Stampin with Liz Design: Number of Years Card!

Voor een aankomend feestje, mijn opa en oma zijn deze week maar liefst 65 jaar getrouwd, is er natuurlijk niets leukers dan een eigengemaakt kaartje voor het grote feest! Hopelijk valt deze kaart bij het bruidspaar in de smaak!

For an upcoming party, my grandparents are going to celebrate their 65th Anniversary this week, there's nothing better than making them a card for their big party! I hope my card will be liked by the bride and groom!



Voor deze kaart ben ik weer heerlijk wezen kliederen met inkt en water. Ik houd erg van levendige kleuren en vind de kleuren Blushing Bride of Pink Pirouette prachtig wanneer je stempelt, maar vaak net iets te flauw worden wanneer ik er een achtergrond mee maak op watercolor paper met water. Om de roze kleur levendiger te maken heb ik een donkerdere kleur gepakt, Melon Mambo, maar met best wat water goed verdunt.

For this I had some waterfun again. I love fibrant colors and really love Blushing Bride or Pink Pirouette when I stamp with them, but they seem to get more blent when I use them to create a background on watercolor paper with water. So to get the pink color to really pop, I picked a darker color and thinned it with loads of water.


65 jaar is natuurlijk een enorme mijlpaal. Ik vond het leuk om het getal op de kaart terug te laten komen. De stempelset Number of Years met de bijpassende thinlits zijn hier natuurlijk helemaal geschikt voor! Ik heb de bloemen en de blaadjes uit de set op de achtergrond gestempeld en het getal in Gold Glimmer Paper opgehoogd met dimensionals op de voorgrond aangebracht.

65 years is of course a big achievement. I thought it would be great to put that number on the card. The stampset and matching thinlits are so fitting for such an occasion! I stamped the leaves and flowers on the background and put the number up front, lifted by some dimensionals.


Ik heb gekozen voor een extra lange kaart, zo nu en dan vind ik het heerlijk om buiten de standaard maat te gaan. Het geeft een kaart soms echt extra uitstraling door het formaat te veranderen! De basis van deze kaart is van Sahara Sand Cardstock.

I choose an extra long size for this card, every now and then I love going beyond the normal card sizes. It can really give your card some extra appeal! The base of this card is in Sahara Sand Cardstock.

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
Thanks for visiting, see you next time!


Product List
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

6 opmerkingen: