maandag 23 juli 2018

Stampin with Liz Design: Animal Outing Card!

Welkom bij mijn blogpost van vandaag! Met dit tropische weer ben ik vandaag aan de gang gegaan met een aantal diertjes die waarschijnlijk wel van dit weer genieten. Hoe gaaf zijn deze grappige kereltjes uit de Animal Outing stempelset!

Welcome today at a new blog post! With the topical weather conditions over here, I thought I'd create a card with some animals that probably would enjoy this heath. How fun are these cute little guys!


Het idee voor deze kaart komt van internet. Helaas staat er geen naam bij het ontwerp, mocht je de layout herkennen, laat het mij dan weten, ik vernoem graag je naam bij mijn uitwerking!

The idea for this card came from the internet. Unfortunately there I can't see a name with this design, but if you recognize your layout in my card, let me know! I'll gladly mention your name with my view of the sketch!


De leuke diertjes zijn met masking techniek gestempeld, boven elkaar. Ik heb de diertjes ingekleurd met de Stampin' Blends Markers. ook een beetje blauw om de diertjes heen is met een Marker gedaan. De basis voor deze kaart is van Crumb Cake Cardstock. De strookjes aan de zijkant komen uit de Animal Expedition Designer Series Paper.

These fun animals are stamped with masking technique, above each other. I coloured them with the Stampin' Blends Markers. A bit of blue around the animals is also done with the Markers. The base for this card is created from Crumb Cake Cardstock. The pieces on the side come from the Animal Expedition Designer Series Paper. 


De tekst vind je ook in deze geweldige stempelset! Bij deze stempelset zijn er thinlits te koop, ideaal om je afbeeldingen uit te snijden! Bestel je de bundel met de thinlits samen, ontvang je bij Stampin' Up! maar liefst 10% korting!

You'll find the tekst in this amazing stamp set as well! With this stamp set, there are mathing thinlits! Buy both as a bundle and receive 10% off at Stampin' Up!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!


Thanks for visiting, see you next time!



https://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2018-2019%20Annual%20Catalog/20180404_AC18_en-UK.pdfhttps://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5026344stampinwithlizdesign@gmail.com
Product List
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

2 opmerkingen: