zaterdag 6 oktober 2018

Stampin with Liz Design:Mermazing Card!

Hoi, welkom op mijn blog vandaag! Genieten jullie ook van een vrije zaterdag? Vandaag deel ik graag een leuke kaart met jullie die ik gemaakt heb voor de challenge die deze week loopt bij MFT Card Challenges#mftstamps Wat maak jij vandaag op World Card Making Day?

Hi, welcome to my blog today! Are you enjoying a nice saturday as well? Today I'd like to share a fun card with you that I've created for this weeks challenge at MFT Card Challenges#mftstamps What will you create today on World Card Making Day?


Voor deze kaart heb ik de stempelset Mermazing van MFT gebruikt. Deze is werkelijk prachtig! Ik heb de leuke zeemeermin met Copic Markers ingekleurd, ze heeft heerlijk vrolijke kleuren gekregen. Op de bodem van de zee zit zij op een grote steen. Met Nemo en schelpen er bij, geeft het wel een heel leuk onderwater plaatje!

I used the stampset Mermazing from MFT. Such an amazing set! I coloured my mermaid with Copic markers, in fun, bright colours. Put a little mix in there with Nemo and some shells in there and there you go, a perfect underwater scene! 


De achtergrond is met Distress ink en een blending tool aangebracht. Om in de sketch van de challenge te blijven, heb ik zonnestralen door het water laten lopen in een rechthoek die scheef uitgelijnd is. Wil jij weten wat ik onder andere gebruikt heb om deze kaart te maken? Check dan onderstaande Supply List.

I applied the background with Distress ink and a blending tool. To stay with the sketch of this challenge, I added rays of sunlight through the water to portrait the rectangle that's balanced a bit squinted. If you'd like to know what supplies I used, then check the Supply List below.





Vind jij het leuk om mij te volgen op social media? Klik dan op éen van onderstaande buttons!
Would you like to follow me on social media? Then click on one of the buttons below!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
Thanks for visiting, see you next time!




https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber



2 opmerkingen: