vrijdag 26 oktober 2018

Stampin with Liz Design: You've Got Style Card!

Vinden jullie deze gekke, oude dametjes uit de stempelset You've got Style van Stampin' Up! ook zo leuk? Lekker eigenwijs, ik heb ze vandaag samen gestempeld op deze kaart die ik met watercolor techniek in heb gekleurd.

Do you like these crazy fun old ladies from the stamp set You've Got Style as well? Just so much fun, I stamped them together for today's card and coloured them with watercolor technique.


Voor deze kaart heb ik een basis van Sahara Sand Cardstock gebruikt. Voor de voorgrond heb ik een strook Watercolor Paper gebruikt waarop ik de dames met Memento black inkt heb gestempeld. Deze inkt is ideaal na drogen om daarna je afbeelding in te kunnen kleuren met water en inkt.

I used a piece of Sahara Sand Cardstock as a base for my card. For the front I used a piece of Watercolor Paper on which I stamped the ladies with Memento black ink. This ink is perfect after drying to use for your watercoloring. 


Ik heb de inktpads gebruikt en daar een clear block op gedrukt zodat deze van een inktlaagje voorzien wordt. Vervolgens heb ik de inkt met een aquapainter opgepakt en begonnen met inkleuren. Voor de zijkant heb ik de stitched framelits uit de Stitched Label Framelits gebruikt, 2 keer per zijkant op een speelse manier. 

I took my ink pads en pushed a clear block in my ink so the ink will lay on top of this block. I then lifted the ink from the block with my aquapainter and started colouring, I used the stitched framelits from the Stitched Label Framelits for the sides, 2 times for each side in a playful way.

Vind jij het leuk om mij te volgen op social media? Klik dan op éen van onderstaande buttons!
Would you like to follow me on social media? Then click on one of the buttons below!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
Thanks for visiting, see you next time!






https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten