woensdag 7 augustus 2019

Stampin with Liz Design: Storybook Friends Card!

Hi everyone! Welcome to a new Stampin with Liz Design Blog Post! Today I'm sharing another card with a stamp set that was in last months release at Hello Bluebird Stamps. I just love this brand, so just had to order a few stamp sets from their release. My card for today is created with the adorable stamp set Storybook Friends!

Hoi allemaal! Welkom bij weer een nieuwe Stampin with Liz Design Blog Post! Vandaag deel ik een nieuwe kaartje met een stempelset die je vind in de laatste release van Hello Bluebird Stamps. Dit merk is echt super gaaf, kon het dan ook niet laten om een aantal stempels uit Amerika te bestellen uit de release. Voor mijn kaart van vandaag heb ik de super schattige stempelset Storybook Friends gebruikt!


I cut a base in A2 size for this card from Sahara Sand Cardstock from Stampin' Up. I then diecutted a piece of white cardstock with a die from the Stitched Rectangles Die-namics from Mft stamps and stamped a fun background on this piece that you can find in this amazing stamp set!

Voor deze kaart heb ik een basiskaart gebruikt die ik op A2 formaat heb gesneden uit Sahara Sand Cardstock van Stampin' Up. Daarna heb ik een stuk wit cardstock gestanst met een rechthoek uit de Stitched Rectangles Die-namics van Mft stamps. Ik heb hierop een achtergrond gestempeld die je vind in deze geweldige stempelset! 


I coloured the entire background with Copic Markers and then added the text from the set in the upper middle part. I then stamped and diecutted the cute images, the bunny and the mouse from the set as well as the mushrooms and coloured them with Copic Markers as well. I added them to my adorable card using dimensionals.

Ik heb de gehele achtergrond gekleurd met Copic Markers en dan vervolgens de tekst uit de set in het midden boven gestempeld. Daarna heb ik de schattige afbeeldingen, het konijntje en de muis alsook de paddestoelen gestempeld en gestanst. Ik heb deze ook met Copic Markers gekleurd en op mijn kaart aangebracht met dimensionals.


It was worth ordering in the US, but I do cross my fingers these amazing stamps will be available in Europe soon. I'm sure there will follow more cards from this amazing brand or the new release from SugarPea Designs. The kids still have three weeks before school will start again, so all the time on our hands!

Het was zeker het bestellen in Amerika waard, maar ik duim nog steeds hard dat deze geweldige stempels ook binnenkort in Europa te verkrijgen zijn. Binnenkort vast meer kaartjes met dit merk en de nieuwe release van SugarPea Designs. De kinderen zijn heerlijk nog drie weken vrij, dus tijd aan ons zelf!

Thank you so much for watching today, hope to see you next time! 
Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!


21 opmerkingen:

  1. Ooooh...wat is dit ook weer een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldige kaart is dit, je hoort die twee gewoon kletsen, het is net of je erbij bent!!


    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je weer voor het lieve commentaar Annemarie en Merit! Groetjes Linda

      Verwijderen
  3. Wat supermooi gemaakt, Linda, het lijkt wel een ansichtkaart, zo mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een gaaf tafereeltje! Superleuk dat weggetje! Mij doet het denken aan een prentenboek dat ik aan het voorlezen ben aan mijn kleindochter.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Eri! Ik dacht idd hetzelfde, vond deze stempelset zo leuk! Groetjes Linda

      Verwijderen
  5. Ohh wat is dit weer een leuke kaart Linda! Zo schattig met de beestjes en wat heb je ook een mooie achtergrond gemaakt. Daar ben je erg goed in vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat schattig die vrolijke beestenboel op je kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje met een leuk tafereeltje. Mooie gestempelde achtergrond en die muis en dat konijntje zijn erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd en ik begrijp wel dat ze jou gevraagd hebben voor het Design Team.
    Je maakt prachtige kaarten Liz echt super!
    En het het inkleuren doe je heel goed.
    Dit is ook weer een prachtige vrolijke kaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige fleurige kaart Liz.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat een lief stelletje op je mooie kaart Linda!
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen