dinsdag 17 september 2019

Stampin with Liz Design: Polar Pals Card!

Hi everyone! Welcome to another frosty post at Stampin with Liz Design! Today I'm sharing another winter card, created with the Polar Pals stamp set from Mft stamps. These polar critters are just so cool!

Hoi allemaal! Welkom bij weer een nieuwe Stampin with Liz Design Blog Post! Ik blijf nog even in de koude wintersfeer, haha, winter komt er aan! Deze kaart heb ik gemaakt met de Polar Pals stempelset van Mft stamps. Deze polar diertjes zijn te cool!


I started this card with a long, small white card base, which I masked at the sides to keep a nice clean border and started blending the sky with Tumbled Glass Distress Oxide ink from Ranger. I then diecutted white cardstock with the Stitched Snow Drifts Die-namics, for two pieces and added them to the bottom of my card.

Ik heb een witte, smalle kaart als basis genomen en heb hiervan de zijkanten afgeplakt met masking tape om ze mooi wit te houden. Vervolgens ben ik de lucht gaan blenden met Tumbled Glass Distress Oxide inkt van Ranger. Ik heb hierna 2 stukken wit cardstock gestanst met de Stitched Snow Drifts Die-namics en heb deze aan de onderkant van de kaart bevestigd.  


I then stamped the text 'Warm Wishes to a Cool Friend' from the set at the right upper corner of my card. I stamped and diecutted the cool fun critters and trees from the stamp set with the matching Polar Pals Die-namics. I coloured them with Copic Markers and added the critters with dimensionals on to my card and added the trees on to my card with double sided adhesive tape. I added some snow drops with Nuvo Crystal Drops. I like to send this card in to the Superstar 2019 Card Design challenge at My Favorite Things, in the categorie Clean & Simple Genius!

Ik heb de tekst 'Warm Wishes to a Cool Friend' van de set gestempeld in de rechter hoek boven in. Daarna heb ik de diertjes en bomen gestempeld en gestanst met de bijbehorende Polar Pals Die-namics. Ik heb ze gekleurd met Copic Markers. De diertjes heb ik met dimensionals op mijn kaart aangebracht en de bomen met dubbelzijdig plakband. Ik heb wat sneeuw aangebracht in de lucht met Nuvo Crystal Drops. Ik zend deze kaart graag in naar de Superstar 2019 Card Design challenge bij My Favorite Things, in de categorie Clean & Simple Genius!


Thank you so much for watching today, hope to see you next time! 

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!



https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

25 opmerkingen:

  1. wat issie gaaf geworden met die schattige zeehondjes, ik hou ook van het winterthema
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ellen! Heerlijk he, al hoop ik dat het koude weer hier nog wel even uitblijft, groetjes Linda

      Verwijderen
  2. Wat mooi weer, dit winterskaartje.
    Leuke stempels die mooi zijn ingekleurd.
    Een heel mooi tafereeltje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit kaartje is wel Superstar waardig :-) Heel mooi gedaan weer Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag alweer zo'n prachtige kaart! Super die zeehondjes en puinguïn in hun winterse outfit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superschattig tafereeltje heb je gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu ben ik nog meer geïnteresseerd in deze kaart, want ik heb deze stempeltjes ook en dan kan ik komen kijken hoe jij ze hebt gebruikt.
    En het resultaat is heel mooi, een leuk wintertafereeltje.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Carla! Ik ben benieuwd wat jij er mee gaat maken, tis een erg leuke set! Groetjes Linda

      Verwijderen
  7. Supergaaf, Linda! Ik ben gek op zeehondjes, deze set is leuk zeg!
    Mooie kaart heb je ermee gemaakt!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super lief en mooooooooooiiiiiiiiiii weer Linda

    Gelli plate is een transparante rubber [ heel elastisch ] die je in veel verschillende maten en vormen hebt.
    Je kunt hier veel verschillende inkten op gebruiken en dan achtergrondjes mee maken.

    bv je rolt een kleur on de gelli plate pak een stencil van een rand on bloem legt die erop en gaat dan met een andere kleur erover heen...............haal de stencil weg druk er papier op en de afdruk staat op je papier.
    de gelli plate wordt door vele stempelaars en mixed media gebruikt.

    Gr Karin



    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Karin, ik ga er eens naar kijken, lijkt me erg leuk! Groetjes Linda

      Verwijderen
  9. Leuk en lief zijn de beestjes, mooie kaart Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met dieren. Vooral de zeehonden zijn grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een te gekke kerst kaart (winter kaart kan ook).
    Wat zijn ze Leuk zeg, die winter diertjes.
    De sneeuw die uit de lucht komt vallen is net echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk kaartje! Ik heb deze set ook en gebruik hem graag voor kerstkaarten. Ik vind het liggende formaat ook erg gaaf dat je gebruikt hebt, ga ik zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach die lieve walrusjes...wat liggen ze mooi te pronken op je prachtige kaart Linda.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Wilma! Bedankt ook voor al je lieve reacties! Groetjes Linda

      Verwijderen