maandag 16 december 2019

Stampin with Liz Design: Merry Pigs Card!

Hi there crafters! Are you ready for some piglet fun today? I created a fun Christmas card with certainly just the cutest little pigs! You can find these sweeties in the Merry Pigs stamp set from Hello Bluebird stamps!

Hoi allemaal! Zijn jullie klaar voor een paar schattige varkentjes? Ik heb voor vandaag een leuke kerstkaart gemaakt met de schattigste biggetjes ooit, je vind deze leukjes in de Merry Pigs stempelset van Hello Bluebird stamps!


This set is just a lot of fun, who doesn't like Christmas piglets? I created a fun snow scene with a nice, dark blue snowy sky for these cute stamps. I love blending a background on my cards, which I like to do with the Distress Oxide ink from Ranger. They are certainly my favorite inks for this job, they blend so well!

Deze set is gewoon super leuk, wie houd er nu niet van kerst biggetjes? Ik heb een leuke sneeuw achtergrond voor deze stempeltjes gecreëerd met een mooie donkerblauwe lucht. Ik houd er zeker van om een achtergrond te blenden voor mijn kaarten, waarbij ik graag gebruik maar van Distress Oxide inkt van Ranger, absoluut mijn favoriete inkt voor dit klusje!


I coloured the fun images with Copic Markers, to make them come alive! So nice to see them change from a black and white image to real piggies! I so hope they will not freeze with no clothes on, lol! I added the fun text 'This little piggy says..  Merry Christmas! ', don't you just love it when a stamp set comes with a fun, matching to the images, text? I sure do!

Ik heb de afbeeldingen gekleurd met Copic Markers om ze tot leven te wekken. Heerlijk om de zwart-witte afbeeldingen te zien veranderen in echte varkentjes! Ik hoop wel dat ze niet bevriezen zonder kleren, haha! Ik heb de tekst 'This little piggy says..  Merry Christmas! ' aangebracht, zo leuk wanneer een stempelset een leuke, grappige tekst heeft die helemaal bij de afbeeldingen past, ik houd er wel van!


Thank you so much for watching today, hope to see you next time!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!




https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

31 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kerstkaart met die kleine varkentjes heb je gemaakt en ik zag ook dat ik inmiddels weer vele kaarten gemist had.
    De pandabeer en de sneeuwbol zijn ook zulke super mooie creaties en waarschijnlijk heb ik nog wel wat gemist, maar ik heb niet zo heel veel tijd om ouder post terug te bladeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt! Die achtergrond van de lucht, doe je dat altijd met dezelfde kleuren inkt? Jammer dat je ze er niet meer bij schrijft. Daar leerde ik van! Je kaart is verder enig!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je GerJanne! Ik gebruik verschillende kleuren, ben aan het kijken hoe ik InLinkz misschien op mijn blog krijg, zodat je de producten kan zien die ik gebruikt heb onder mijn tekst. Dat leek mij wel handig, volgens mij lezen 9 van de 10 de tekst verder niet, haha. Krijg soms vragen over dingen die ik gewoon op mijn blog heb staan, dit weekeind werd ik zelfs gevraagd of ik ook translate op mijn blog wil plaatsen in het engels, dan kon diegene het ook lezen.. Volgens mij post ik toch echt al vanaf het begin alles in het engels en nederlands, haha. Ik zal eens kijken naar InLinkz binnenkort! Groetjes Linda

      Verwijderen
  3. Aaaaaaw wat een moppies die knorretjes Linda. Die kunnen vast wel wat hebben met een dun speklaagje hihi.
    Daarbij heb je ze een lekker dasje gegeven,wel zielig dat die ene geen mutsje kreeg... Prachtig kaartje!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een droppie's deze twee biggetjes..
    Super leuke kaart weer.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart met de biggetjes.
    Mooie achtergrond en lucht.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een scheetjes....mooi gekleurd ook, zowel de achtergrond als de biggetjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat is deze ook weer leuk Linda, de biggetjes zijn schattig net als de tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverdje met deze schattige kerstvarkentjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat i het weer een vrolijk kaartje met die schattige varkentjes geweldige tekst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super cute design Liz, love the sentiment too

    Happy crafting

    June

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief deze biggetjes met die leuke tekstjes er bij. Ik zie ze liever op een kerstkaart dan op mijn bord ha ha zo schattig dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, ik dacht ook al of ze het warm genoeg hebben met alleen een das en muts, ik denk van wel trouwens want het zijn blije biggetjes ;-). Mooie kaart weer Linda, achtergrond weer prachtig en de rest is ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een geweldige creatie !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart, zo lief met de biggetjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen