woensdag 4 december 2019

Stampin with Liz Design: O Christmas Tree Card!

Hi there crafters! Are you ready for some more inspiration with the new release from Hello Bluebird stamps? I created a fun card today with their new and amazing stamp set O Christmas Tree!

Hoi allemaal! Zijn jullie klaar voor nog meer nieuw Hello Bluebird stamps inspiratie? Ik heb een leuke kaart gemaakt voor vandaag met hun nieuwe en prachtige stempelset O Christmas Tree


There are a lot of adorable critters in this stamp set and you know me, I couldn't pick and tried to get all of them in to my card. So in order to do that I choose a long, small card base, which is an amazing size to portrait a fun scene with a lot of images!

In deze set vind je een aantal super schattige diertjes en jullie kennen me inmiddels vast wel, ik kon niet kiezen en heb geprobeerd zoveel mogelijk van deze leukjes op mijn kaart te krijgen. Om dat te doen heb ik gekozen voor een lange, smalle kaart basis, een prachtig formaat om een mooie scene te creëren met meerdere afbeeldingen!


I like keeping this card size simple in colouring, so I choose a one colour background. I used masking tape for the borders, a blending tool and Peacock Feathers Ranger Distress Oxide ink to create my blue background. I added white and blue spatters to make it really shine! I coloured the fun images with Copic Markers and added them and my text with dimensionals to my card to finish this cutie!

Ik houd dit formaat graag simpel wat betreft het kleuren van een achtergrond, dus heb ik gekozen voor een achtergrond in één kleur. Ik heb de zijkanten met masking tape afgeplakt en mijn achtergrond geblend met een blending tool en Peacock Feathers Ranger Distress Oxide inkt. Ik heb witte en blauwe spatters aangebracht om de achtergrond mooi uit te laten komen! Ik heb mijn afbeeldingen gekleurd met Copic Markers en deze met de tekst samen aangebracht op mijn kaart met dimensionals!


Thank you so much for watching today, hope to see you next time!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!




https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

23 opmerkingen:

  1. oooh wat een gezellig kersttafereeltje met al die schattige beestjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooooooooooooooh….wat is dít een super schattig kaartje, Linda ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een gezellige boel op jou kaartje weer.
    Mooie frisse kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is weer superleuk met die lieve diertjes, ze hebben echt wel zin in het kerstfeestje zo te zien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd weer, Linda. Kan me voorstellen dat je geen keuze kon maken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart met alweer zo'n bende lieve stempeltjes.
    Super knap.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een hoop gezelligheid op deze kaart, hij is echt weer superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk!! Ik dacht ik zal eens met de Black Friday korting een bestelling doen bij Hello Bluebird. Maar mijn wensenlijstje hadden meer mensen, heel veel was uitverkocht..... goed voor de portemonnee zullen we maar zeggen haha..... Je bent echt een kei in het maken van leuke tafereeltjes, dit is ook weer zo’n beauty!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Danielle! Ah, wat jammer! Maar idd de portemonnee wordt er gelukkiger van, haha. Black Friday is ook echt wel een ding in Amerika volgens mij, krijgen wij maar een staartje van mee! Groetjes Linda

      Verwijderen
  9. Ik kan me voorstellen dat je niet kan kiezen, maar als je zo'n mooie lange kaart gebruikt hoef je ook niet te kiezen...... juist leuk, zo'n drukke bedoeling, wat een gezellig feestje vieren ze hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach deze is ook zo mooi geworden Linda, genieten hoor!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen