dinsdag 31 januari 2017

Stampin with Liz Design: Sweet Cupcake

Deze week zag ik een erg leuk kaartje op het web voorbij komen, die niet uit mijn hoofd ging. Ik houd er wel van om zelf iets nieuws neer te zetten, maar soms is een idee van een ander zo leuk dat je wilde dat je het zelf bedacht had! Debby Hughes is echt een profi in het inkleuren van stempels, werkelijk prachtige kaarten maakt ze. Deze week zag ik bij haar een kaart in simpel kraft papier met daarop een krachtige stempel mooi ingekleurd. Ik moet eerlijk bekennen, dat mijn kaart bij lange na niet zo geweldig is geworden als die van haar, mijn inkleur technieken moeten echt nog beter, maar ik wilde hem toch laten zien.



Met een Whisper White basiskaart en een Crumb Cake voorgrond is deze kaart opgebouwd. Hierop direct de cupcake gestempeld. In het echt springen de kleuren wat meer dan op de foto over komt, het idee is best leuk. Ik hoop stiekem dat Stampin' Up wellicht wat meer producten voor het inkleuren, watercoloring etc gaat verkopen, lijkt mij geweldig. Ik oefen ondertussen alvast. Wel zijn er in de voorjaarscatalogus een aantal prachtige watercolor pencils te vinden. Ik zoek alleen iets denk ik dat vanzelf al geweldig werkt, haha, dan vallen mijn minder goede technieken wellicht wat minder op. Maar goed, wie oefent!


De tekst sweet vind je in de bijpassende thinlits set, opgehoogd met een paar dimensionals geeft het een erg leuk effect. Net als de leuke dots, zo makkelijk een extra fun accent!

Veel creatieve groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten