dinsdag 12 november 2019

Stampin with Liz Design: Spooky Spellers Card!

Hi there! Today I'm sharing a super sweet card with you that I actually created with a Halloween stamp set, Spooky Spellers from Hello Bluebird. I love the critters in this stamp set, which are not spooky at all, but so adorable, that I decided to use them for a fun and adorable birthday card!

Hoi allemaal! Vandaag deel ik een super lief kaartje met jullie die ik gemaakt heb met een Halloween stempelset, Spooky Spellers van Hello Bluebird. Ik vind de diertjes uit deze set helemaal geweldig, natuurlijk helemaal niet eng, maar super schattig, dus ik heb ze gebruikt voor een lieve verjaardagskaart!


I used a long, small card base for this card, which I really love to use when you want to place a lot of images! I masked the sides for white, nice borders and then blended a background with Spun Sugar Ranger Distress Oxide ink. I added some spatters with Worn Lipstick Ranger Distress ink, just very subtle!

Ik heb een lange, smalle kaartbasis genomen voor deze kaart. Ik vind dit formaat geweldig wanneer je meerdere afbeeldingen op je kaart kwijt wilt, werkt erg leuk! Ik heb dan de zijkanten afgeplakt met masking tape om ze mooi wit te houden en de achtergrond geblend met Spun Sugar Ranger Distress Oxide inkt en met Worn Lipstick Ranger Distress Oxide inkt subtiel wat spetters aangebracht! 


I then stamped, diecutted and coloured these cute critters! I used Copic Markers to bring these cuties to life! I added the text happy on the posters these cuties are holding up and added the text borthday which I diecutted with the Oliver Alpha dies! So versatile this set!much fun to use this gorgeous stamp set for a totally different card!
Ik heb vervolgens de schattige diertjes gestempeld, gestanst en gekleurd met Copic Markers! Ik heb de tekst happy gestempeld op de posters die deze schatjes omhoog houden en de tekst birthday aangebracht die ik gestanst heb met de Oliver Alpha dies! Zo leuk deze set ook te gebruiken voor iets anders!


Thank you so much for watching today, hope to see you next time!
Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!

https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

25 opmerkingen:

  1. hij is weer superschattige met die geweldige stempeltjes, zij vrolijke je verjaardag echt op
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig kaartje is dit, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Linda, ik zit hier gewoon te zuchten zo mooi vind ik deze kaart!! Wat slim om je Halloween diertjes zo te gebruiken! Super, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief schattig kaartje, met deze vrolijke beestenboel.
    Leuk gedaan weer.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd Linda,knap hoe je toch steeds weer een verschillende kaart te krijgen hoor!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een genot als jarige om zo'n prachtige kaart te mogen ontvangen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige verjaardagskaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave verjaardagskaart! Zo leuk met al die lieve diertjes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Deze leuke diertjes zijn ook heel geschikt om iemand "Happy" Birthday te wensen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh zo mooi.
    Hele leuke stempeltje, vooral nog doordat je er een tekst kan op stempelen.
    Super leuk gemaakt Linda.
    Je kaart is prachtig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je weer gepost. Super schattig zijn die diertje en wat gaaf zo met de teksten. Hier word je toch meteen heel blij van :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En zo leuk dat je na alle winterse kaarten nu weer eens een verjaardags kaart maakte!!
    Een mooie warme kaart, dat komt door de kleur van de achtergrond, doet heel warm (zomers) aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne! Af en toe een keer iets ander is ook wel heel erg leuk, al moet ik zeggen, vind de kerst en winterkaarten wel erg leuk, haha! Groetjes Linda

      Verwijderen