donderdag 28 november 2019

Stampin with Liz Design: Christmas Decoration Card!

Hi everyone! Today I'm sharing another card over at the Magengo Blog! I created a sweet Christmas card for today featuring the amazing Christmas Decoration stamp set!

Hoi allemaal! Vandaag vind je mij weer bij Magengo Designs met een nieuwe kaart! Ik heb een lieve kerst kaart gemaakt voor vandaag met de stempelset Christmas Decoration


I  used a white card base in A2 size for this card and then created a fun front panel. I diecutted a piece of white cardstock with a stitched rectangle die and printed the door and decoration from the digital stamp set on it. I then added the wood boards and welcome mat by drawing them, to create a front door look.

Ik heb een witte kaart basis in A2 formaat gebruikt voor deze kaart en ben vervolgens gaan werken aan een leuke achtergrond. Ik heb hiervoor een stuk wit papier gestanst met een stitched rectangle framelits en hier de deur en kerst slinger op geprint uit de digitale stempelset. Ik heb hierna de planken en de welkomstmat getekend om een voordeur look te creëren. 


I then printed the fun critters and the text and diecutted them. I coloured my background and images with Copic Markers and added the critters and text on to my card by using dimensionals. I added white paint spatters to create snow! Aren't these cuties fun and adorable peeking through the door window?

Daarna heb ik de leuke diertjes en de tekst geprint en deze uitgesneden. Ik heb mijn achtergrond en de diertjes gekleurd met Copic Markers en vervolgens de afbeelding en de tekst op mijn kaart aangebracht met dimensionals. Zijn deze leukjes niet super schattig, spiekend door het ruitje van de voordeur?


Thank you so much for watching today, hope to see you next time!
Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!

https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

34 opmerkingen:

  1. wat een superschattig kaartje met die leuke stempels, mooi achtergrondstempel is dat van die deur zo past alles geweldig mooi bij elkaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kerstkaart met de diertjes .
    Leuk zo op elkaars lijf gestapeld.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige kaart met die toren van diertjes! Deze andere achtergrond valt ook meteen op:-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje met een grappige stempel.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi lief kaartje, leuke stempels.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje, Linda. Gezellig, al die diertjes op een stapeltje :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh jij kunt wel heel goed achtergronden maken Linda, deze is ook weer zo gaaf. Mooi geheel geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig...wat een mooie achtergrond weer Linda, een super leuke kerstkaart!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart heb je weer gemaakt, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi zoals je dat achtergrondje hebt getekend. Echt een topkaartje weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje Linda! En ze zijn echt heel schattig, deze diertjes. Je bent wel handig met die digitale stempelsets. Heb je dan een speciale printer?
    ik had een kaart op mijn blog die jij vast ook leuk vindt...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je GerJanne! Ben net al even op je blog wezen kijken en hij is idd heel leuk geworden! Nee, ik heb een gewone printer hoor! Hoef je verder ook niet super handig voor te zijn, als je de stempels besteld (kosten overigens maar 2 tot 4 euro per set dacht ik), zit er ook een jpg tussen die al helemaal printklaar is met alle afbeeldingen uit de set. Je kunt ze knippen vervolgens of uitsnijden met bijv. een Scan 'N Cut machine. Ik vind het wel makkelijk werken! Groetjes Linda

      Verwijderen
  12. Superleuke kaart met de glurende diertjes, prachtig tafereeltje heb je gemaakt. En de kaart met de muisjes en hun boomhut is zo enorm schattig, ik ben verliefd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart met deze leuke beestjes die goed samenwerken om een blik door het raampje boven de deur te werpen. Je vorige kaart met muisjes is geweldig leuk geworden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaafff!
    Deze laat ik maar niet aan onze jongste dochter zien...., ze heeft een zwak voor panda's ;)

    fijn weekend!
    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Durvina, haha, panda's zijn ook wel heel erg leuk! Groetjes Linda

      Verwijderen
  15. Wat een lieverd, deze kaart.
    De ondeugende dieren stapel past mooi bij de deur, zo kunnen ze toch niet binnen gluren.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sjonge ook deze is weer super, wat mooi met die prachtige deur en dan die schattige beestjes....ik laat ze wel binnen hoor als ze hier voor de deur staan...lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen