zaterdag 6 mei 2017

Stampin with Liz Design: International Scrapbook Day!


Vandaag is het International Scrapbook Day! Ik wil dan ook graag een layout met jullie delen die natuurlijk met Stampin' Up materiaal gemaakt is.

It's International Scrapbook Day today! I like to share a layout with you that I made with all Stampin' Up materials offcourse.


Een prachtige foto van onze oudste dochter van een paar jaar geleden gemaakt tijdens een fotoshoot die ze op een kinderfeestje hadden. Ik heb voor de layout een leuk voorbeeld op internet gezien en aan de hand daarvan ben ik de mijne op gaan bouwen. Als eerste heb ik voor de tekst die je boven aan ziet, een vel Whisper White door de printer gehaald. Het overige is natuurlijk gestempeld en heb ik de de bloemen uit de Swirly Bird thinlits set gebruikt.

A beautiful picture of our oldest daughter, a few years ago, made during a kidsparty fotoshoot they had. I saw a fun layout on the internet and startet building mine from there. At first I ran a Whisper White paper through my printer. The rest is all Stampin Up, you can find the flowers in the Swirly Bird thinlits set.


Ben jij ook bezig met een leuke layout vandaag? Geniet er van!

Are you creating something too on International Scrapbook Day? Enjoy!




5 opmerkingen: