dinsdag 2 mei 2017

Stampin with Liz Design: Eastern Palace Suite al te bestellen!

Het was afgelopen week even wat stil rondom mijn blog. Ik heb samen met mijn dochters heerlijk genoten van een fijne vakantie, even een weekje weg. Boeken verslonden, veel gewandeld, we hebben ons top vermaakt! Natuurlijk de nieuwe catalogus mee, wat kun je je toch alvast verheugen op alle mooie spullen die vanaf 1 juni te bestellen zijn! Vandaag mocht ik als demonstratrice voor Stampin' Up alvast een pre-order plaatsen. Ook zijn de nieuwe catalogussen besteld, dus wil jij straks een exemplaar hebben, laat het mij dan weten! Bij thuiskomst nog een leuke workshop gegeven, binnenkort vertel ik jullie hierover meer!

It has been a bit quiet over here last week. I've enjoyed a great vacation with my daughters. Reading a lot, had great walks together, we had a great time! Off course I took the new catalog with me, can't wait till you can order all the new great stuff!

Stampin' Up heeft momenteel een leuke aktie! Je kunt namelijk voor de nieuwe catalogus uitkomt, al een geweldige set bestellen! Tussen 1 en 31 mei kun je de Eastern Palace Suite bestellen in een aantal bundels! Daarna is de set ook nog te bestellen natuurlijk, maar niet meer in de huidige bundel vorm. Wil jij de een bundel bestellen? Laat het mij dan weten!


Kleine impressie van de vakantie, wat hebben de dames zich de hele week vermaakt met vriendinnen rond het water, kikkervisjes zoeken! Deze hebben ze natuurlijk weer veilig terug geplaatst in het water. Zwemmen natuurlijk, gelukkig niet tussen de kikkervisjes, maar heerlijk in het zwembad!





Het gewone leven is al weer begonnen, school was even een tegenvaller voor de dames op maandag, maar thuis komen is ook altijd weer heel fijn!

Veel creatieve groetjes!
See you next time!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten