donderdag 8 juni 2017

Stampin with Liz Design: Floral Statements Card!

Ik heb deze week mijn bestelling mogen ontvangen met zoveel prachtige nieuwe Stampin' Up! producten, je raad al waar ik druk mee ben geweest! Er staat zoveel leuks in de nieuwe catalogus, dat je bijna niet weet waar je mee moet beginnen, maar ik ben vanochtend gegaan voor de prachtige stempelset Floral Statements! Prachtige tekst met bloemen er om heen die zo mooi in te kleuren zijn, geweldig!

I received my order this week which contains a lot of new Stampin' Up! goodies! You can understand what I've been doing this week! I just love the new catalog, you almost wouldn't know where to begin, but today I went for the gorgeous new stamp set Floral Statements! With great text surrounded by gorgeous flowers that you can color, just amazing!


In de set vind je 2 grote stempels, die zelf eigenlijk al geheel een prachtige kaart kunnen vullen. Ik heb ze gestempeld op een vel Whisper White en ingekleurd, vervolgens uitgeknipt en op de kaart geplakt.

You can find two large stamps in the set, which allready fill your card great. I stamped them on Whisper White Cardstock first and then cut them out en coloured them, than glued them on my card.



De basis van de kaart is een half vel Whisper White cardstock met daar voorop een stuk Sahara Sand cardstock. Deze heb ik een rand gegeven met de Paper Piercing Tool.

The base of my card is made from Whisper White Cardstock with up front a piece Sahara Sand Cardstock. I created a line on the side by using the Paper Piercing Tool.


Inkleuren kun je natuurlijk op verschillende manieren doen, ik heb de bloemen vandaag ingekleurd met de Stampin' Write Markers. Erg leuk en makkelijk om te doen!

You can colour in different ways, I coloured my flowers with the Stampin' Write Markers. So easy en so much fun to do!


Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
Thanks for visiting, see you next time!


Product List
Pear Pizzazz Stampin' Write Marker
Pear Pizzazz Stampin' Write Marker
[131266]
€ 3,95
Blushing Bride Stampin' Write Marker
Blushing Bride Stampin' Write Marker
[131265]
€ 3,95
Pool Party Stampin' Write Marker
Pool Party Stampin' Write Marker
[131904]
€ 4,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

5 opmerkingen: