zaterdag 5 mei 2018

Stampin with Liz Design: Southern Serenade Card!

Vandaag laat ik jullie graag een kaart zien die ik gemaakt heb met de stempelset Southern Serenade! Een prachtige set, heb jij hem al in huis? Je vind deze set in de voorjaars/zomer catalogus op dit moment, maar gelukkig gaat hij ook mee naar de nieuwe jaar catalogus die in juni van start gaat! Wil jij straks een nieuwe catalogus ontvangen? Laat het mij dan weten!

Today I'd like to share a card with you that I've created with the stamp set Southern Serenade! Such a gorgeous set, do you have it al ready? You can find this set in the spring/summer catalog at this moment, but it will be in the new year catalog as well that starts in June!



Ik heb mijn kaart heel neutraal gehouden. Ik ben begonnen met het stempelen van de kanten border onderaan. Daarboven heb ik een stuk Linen Thread lint gebruikt, waardoor de border wat meer echt lijkt. Ik heb gestempeld op Watercolor papier voor een iets rustiekere look.

I kept my card very neutral. I started stamping the lace border at the bottom. I used a piece of Linen Thread above that, to give the border seem more real. I stamped on Watercolor Paper to give my card a bit of a rustique look.



In de set vind je een prachtige achtergrond stempel. Voor deze stempelafdruk heb ik de bloem uit de set geplaatst. Deze heb ik uitgeknipt en gekleurd met de Calypso Coral Stampin' Blends Markers. Ik begin het liefst te kleuren met de lichtste marker uit de set en breng dan schaduw aan met de donkere marker.Wil jij precies weten wat ik allemaal gebruikt heb, check dan onderstaande Supply List.

In this set you'll find a gorgeous lace background stamp. I placed my flower before the stamped image. I fussycutted the flower and coloured it with the Calypso Coral Stampin' Blends Markers. I like to start my colouring by using the lightest marker from the set and then using the darker one to apply some shading. Would you like to know what more I've used for this card? Check the supply list at the bottom of my post.



Heb jij deze geweldige set nog niet en zou jij deze ook graag willen ontvangen? Laat het mij dan weten per email, of bestel hem in de online webshop (creditcard only)! De clear (rubber) versie is slechts € 25,00, voor de Wood versie betaal je € 35,00.

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!

Thanks for visiting, see you next time!







Product List
Versamark Pad
[102283]
€ 10,50
Linen Thread
[104199]
€ 5,50

2 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaart, Linda.
    Gaaf gedaan zo met die border en het lint!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jeanet! Erg leuk om het lint met dezelfde kleur inkt voor de border te combineren!

      Verwijderen