dinsdag 4 april 2017

Stampin with Liz Design: Jar of Love Card!

Deze week vond er bij Stampin with Liz Design een gezellige Koffie & Kaart ochtend plaats. Heb jij ook zin om een keer samen te komen stempelen? Laat het dan rustig weten! In de agenda die je hiernaast in de sidebar of bovenaan mijn blog vind, staan een aantal data reeds gepland. Mocht je op deze donderdagochtenden niet kunnen, vraag dan rustig naar een ander tijdstip!

This week there was a fun Coffee & Card morning at Stampin with Liz Design. Would you like to come and stamp together? Just let me know. You'll find new dates in my agenda right in the sidebar or above on my blog. Is a Thursday morning inconvenient for you, just let me know and we'll pick another time or day!


Voor deze ochtend, waarbij we met zijn drieën een kaart hebben gemaakt onder het genot van iets lekkers en een hoop gezelligheid, hebben we gebruik gemaakt van de Jar of Love stempelset.

For this morning, which we created a card with the three of us while we were enjoing something sweet and while had a fun time together, we used the Jar of Love stamp set.


Of je het ontwerp nu horizontaal of verticaal bekijkt, ze zijn beide prachtig geworden!

Both gorgeous cards, horizontal or vertical, they are both beautiful!


De verticale versie van mijn kaart zend ik hierbij in naar de lopende challenge bij TGIF Challenges. Ik heb voor de prachtige kaart van Charlet gekozen om te casen. Misschien tot binnenkort bij mij aan de keukentafel om samen te stempelen!

I'm sending the vertical version of my card in to the running challenge at TGIF Challenges. I choose Charlet's beautiful card to case. Hope to see you soon at my kitchen table to create together!

#tgifc101 Anything Goes Design Inspiration



Veel creatieve groetjes,




Product List

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig om samen aan de keukentafel kaartjes te maken, ze zijn erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So so lovely Liz! You just made me wish I had that embossing folder now! Thanks so much for joining in with us over at TGIF challenges! I am always so thrilled to see your work! 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful duo of cards Liz :) Love them both! Thanks for joining us at TGIF!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely cards! I am inspired. Thanks for joining us at TGIF!

    BeantwoordenVerwijderen