donderdag 20 april 2017

Stampin with Liz Design: Ook een keer meedoen op een Koffie & Kaart ochtend?

Met regelmaat plan ik naast workshops een Koffie & Kaart ochtend. Tijdens zo'n ochtend maken we een leuke kaart, waarbij ik natuurlijk al het materiaal ter beschikking stel. Gezelligheid staat hierbij voorop! Wil jij ook een keer mee doen? Check dan mijn agenda voor de volgende data! Kosten zijn slechts € 3.50. Een gezellige groep dames heeft zich vanochtend aan deze leuke kaart gewaagd, gemaakt met de stempelset en bijbehorende framelits Jar of Love. Voor een Koffie & Kaart ochtend maakt het niet uit of je al wel of geen stempelervaring hebt, ik help je natuurlijk op weg!


Een workshop volgen kan natuurlijk ook, deze zijn iets uitgebreider dan een Koffie & Kaart ochtend. Meestal maken we 2 of 3 kaarten of een project. Ook hierbij hoef je niet persé stempelervaring te hebben. In mijn agenda vind je de aankomende workshops gepland. Zowel de Koffie & Kaart ochtenden als de workshops vinden in een klein team bij mij thuis (Albergen) plaats. Wil jij liever een workshop of Koffie & Kaart op een ander tijdstip of locatie volgen? Neem dan contact op voor de mogelijkheden.



Bedankt voor het kijken. Veel creatieve groetjes,





Product List

4 opmerkingen:

  1. Klinkt gezellig zo'n workshopochtend. En wat een leuke kaart is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuke stempel set is het: Jar of Love, ik heb m te leen van mijn vriendin. En een leuk idee zo'n koffie en kaart ochtend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Alma! Heerlijke set voor zoveel verschillende kaartjes, altijd leuk om te lenen!

      Verwijderen