zondag 24 december 2017

Stampin with Liz Design: Hedgehugs Card!

Nog één kaartje dan voordat het kerst is en ik mijn hobbyspullen even aan de kant leg om met familie te gaan genieten. Vandaag op de valreep nog een kaartje om mee te doen met de challenge die deze week loopt bij Global Design Project. Met als thema een sketch, mijn favoriet!

Just one card then before it's Christmas and I will have to lay my hobby stuff down to enjoy these days with family. On the last drop I'd like to send this card in to the challenge that runs this week at Global Design Project. A sketch is the theme this week, my favourit!


Voor deze kaart heb ik de nieuwe stempelset Hedgehugs gebruikt. Deze week is er op mijn blog al eerder een kaartje met deze set voorbij gekomen. Ik ben verliefd, wat zijn deze egeltjes schattig!

For this card I used the new stamp set Hedgehugs. You might have seen another card coming by on my blog this week with this set. I'm in love, how cute are these little hedgehogs!


De achtergrond van deze kaart is van Sahara Sand Cardstock, wat gebruik ik deze kleur toch graag. Daarvoor een strook design papier uit de Painted Autumn serie. Op de voorgrond heb ik een stuk Sahara Sand cardstock bestempeld met de Diagonal Stripe achtergrond stempel en beinkt met Versamark inkt en verhit met clear emboss powder.

The base of my card is made from Sahara Sand Cardstock, which I really like to use. On top of that there's a piece of Painted Autumn Design Paper. On the front I stamped a Sahara Sand cardstock with the Diagonal Stripe background stamp and inked it with Versamark ink and heated it with clear emboss powder.


Wil jij deze leuk set ook bestellen? Vanaf 3 januari is dat mogelijk! De prijs voor deze set is € 24. Laat het mij alvast weten of houd mijn blog in de gaten voor de online catalogus op 3 januari! Tegelijk met de nieuwe catalogus gaat ook de jaarlijkse Sale-A-Bration weer van start!

Would you like to order this set? That's possible on the third of January! The price for this set will be € 24. Let me know already or keep an eye on my blog to see the online catalog January 3rd! At the same time the yearly Sale-A-Bration will start!


Ik wens iedereen fijne feestdagen!
Merry Christmas to you all!



6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Linda, leuk dat je doet bij GDP deze week.
    Fijne kerstdagen en lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig kaartje maakte je met deze set, Linda.
    En heel fijne kerstdagen gewenst, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen