woensdag 20 december 2017

Stampin with Liz Design: Hedgehugs!

Het is Sneak Peek tijd! Als demonstratrice voor Stampin' Up! mag je altijd pre-orderen voor producten op de markt komen, een heerlijke tijd vind ik dat! Spelen met nieuwe stempelsets! Vandaag wil ik jullie een kaart met de nieuwe stempelset Hedgehugs laten zien, en die is zo schattig! Wil jij ook als eerste kunnen bestellen, stap dan in als demonstratrice! Ik vertel je er graag meer over!

It's Sneak Peek time! As a demonstrator for Stampin' Up! you can Always pre-order products before they will be on the market, I love it! Playing with new Stamp Sets! Today I'd like to share a card with you made with the Hedgehugs Stamp Set, they are just so cute!


In deze nieuwe set vind je 2 super schattige egeltjes, maar ook een eekhoorn, vogeltje en paddestoelen. Maar liefst 4 teksten, een boomstam en 2 bloemetjes.

In this new set you'll find 2 overly cute hedgehogs, a squirl, bird and toads. With 4 text stamps, a tree trunk and 2 flowers.


De basis van deze kaart is van Sahara Sand cardstock. Op de voorgrond vind je een strook design papier uit de Quilted Christmas Design Series en een strook Watercolor Paper. Ik heb Daffodil Delight inkt en water gebruikt om een achtergrond te maken.

The base for this card is a piece of Sahara Sand Cardstock. On the front you see a piece of Quilted Christmas Design Paper and a piece of Watercolor Paper. I used Daffodil Delight Ink and water to create a background.


Op de voorgrond natuurlijk de 2 schattige egeltjes! Ik vind deze set een absolute topper! Ben jij ook benieuwd naar de nieuwe producten uit de catalogi? 3 januari komt de nieuwe voorjaarscatalogus online. Wil jij alvast een papieren exemplaar ontvangen, laat het mij dan weten!

On the front you'll find the 2 cute Hedgehogs! I really think this set is amazing! Are you curious too what new products the Spring/Summer Catalog will bring? It will be online on Januari 3rd!



2 opmerkingen: