dinsdag 12 juni 2018

Stampin with Liz Design: Stitched All Around Card!

Hoi allemaal! Vandaag laat ik jullie graag een simpel kaartje zien gemaakt met de stempelset en bijpassende framelits Stitched All Around. Voor deze kaart heb je geen stempelervaring nodig, dit kaartje kan iedereen maken!

Hi everyone! Today I'd like to show you guys a simple card I created with the stampset and framelits Stitched All Around. Doable for everyone, even if you don't have stamping experience yet!


De Stitched All Around stempelset vind je in de jaarcatalogus 2018-2019. Een prachtige set waar je bijpassende framelits bij kunt kopen. Meestal draait een bundel (de stempels en de framelits) om de stempelset, maar bij deze bundel is voor mij het focus punt toch echt de prachtige framelits!

You can find the Stitched All Around set in the catalog 2018-2019. A gorgeous set which comes with matching framelits. Normally a bundle (stamp set and framelits/thinlits) revolves around the stamp set, but in this bundle for me the focal point are the gorgeous framelits!


In onderstaande Supply List kun je zien welke producten ik heb gebruikt voor deze kaart. Ook laat ik jullie graag in een filmpje zien hoe deze kaart tot stand is gekomen! Ik ben nog druk aan het werk met mijn filmprestaties, haha, maar al doende leert men toch?

You can see in the Supply List below which products I used for this card. I'd also like to show you in a film how this card came about (dutch spoken)! I'm still working on my filming skills, but I guess you learn by experience, right?

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!

Thanks for visiting, see you next time!








https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

Product List
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50
Clear Block D
[118485]
€ 10,50

2 opmerkingen:

  1. Vandaag mijn bestelling binnen gekregen...met deze stans ook erbij!
    Vind je kaart erg mooi geworden, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen