maandag 11 juni 2018

Stampin with Liz Design: Uitpakfilpmje nieuwe goodies!

Afgelopen week kreeg ik maar liefst 2 dozen binnen met nieuwe goodies en ik laat jullie graag zien wat ik allemaal besteld heb afgelopen week. Je vind in de nieuwe catalogus zoveel prachtige nieuwe producten, wat bestel je dan? Alles zou heel mooi zijn, haha, ik ken het gevoel, maar dat lukt natuurlijk niet. Twijfel je nog, wellicht kom je in het filmpje nog iets tegen wat je in de catalogus over het hoofd hebt gezien. Je begrijpt waar ik deze week mee bezig ben!

Iedere 1e van de maand plaats ik een verzamelbestelling. Wil jij 1 juli ook mee bestellen? Laat het mij dan weten! Je hoeft natuurlijk niet te wachten tot 1 juli, je kunt op ieder gewenst moment bestellen natuurlijk! Verzendkosten zijn € 5.95, bestel je voor meer dan € 50 bij Stampin with Liz Design, dan is je bestelling verzendkostvrij! Bestel je mee met een verzamelbestelling, dan kun je de bestelling natuurlijk kostenvrij ophalen of indien je binnen 25 km van Albergen woont, kan ik deze kosteloos bij je bezorgen. Augustus slaan we de verzamelbestelling over ivm vakantieperiode.


Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!

Thanks for visiting, see you next time!












https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber


Geen opmerkingen:

Een reactie posten