vrijdag 20 december 2019

Stampin with Liz Design: Snow Globe Card!

Hi there crafters! Today I'm back over at the Jane's Doodles Blog with a new, fun Christmas card! Are you already finished with your handmade Christmas cards or still need some ideas for your last minute cards? I created a fun card for today for those of you who can still use some inspiration! You can find the original post here over at Jane's Doodles!

Hoi allemaal! Vandaag ben ik weer te vinden op de blog van Jane's Doodles met een nieuwe, leuke kerstkaart! Hebben jullie alle zelfgemaakte kerstkaarten al klaar of kun je nog wat last minute ideeën gebruiken? Ik heb vandaag een leuke kerstkaart gemaakt voor diegenen die nog wat inspiratie kunnen gebruiken! Je kunt de originele post hier bekijken bij Jane's Doodles!


I just love the fun images that come in the Snow Globe stamp set! I created a card with this set before, you can check it out here! For this card I went for nice, bright colours to make it a gorgeous scene! I created a gorgeous winter snow background with mountains, trees and a bright sky which you can expect loads of snow from any minute! Do you dream of a white Christmas as well?

De afbeeldingen uit de Snow Globe stempelset zijn zo leuk! Ik heb al eerder een kaart met deze geweldige set gemaakt, die je hier kunt bekijken! Ik heb voor mijn kaart van vandaag leuke, felle kleuren gebruikt! Ik heb een winter achtergrond gemaakt met bergen, bomen en een mooie felle lucht, waar je elke minuut een hoop sneeuw uit kunt verwachten! Dromen jullie ook van een witte kerst?


I used the trees from the Winter Village set and the text from the Winter Words set. All from Jane's Doodles, you can check her gorgeous shop here! I staged my coloured cuties where I wanted them to go on my background and added some details with a white gel pen to make the images more real! They are so cute!

Ik heb de bomen uit de Winter Village set gestempeld en de tekst uit de Winter Words stempelset. Allemaal van Jane's Doodles, je kunt haar winkel met prachtige stempels hier bekijken! Ik heb de leukjes allemaal gekleurd en een plek op mijn kaart gegeven. Ik heb ze nog wat accenten gegeven met een witte gel pen om ze nog echter te maken! Ze zijn zo leuk! 


Thank you so much for watching today, hope to see you next time!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!




https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber


21 opmerkingen:

  1. Ik heb de kaart even vergroot om het goed te kunnen bekijken
    De achtergrond is weer erg mooi gemaakt!
    Ik droom zeker van een witte kerst alhoewel ik het in het verkeer evt een ontzettende toestand vind hou ik toch heel erg van een echte winter.
    Helaas zal het ook dit jaar weer niet gebeuren, als het zo door gaat kunnen we buiten brunchen met de kerst, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne! Geen witte kerst idd, al scheelt het idd een boel viezigheid op straat, maar met kerst wanneer ik vrij heb, vind ik het altijd wel heel erg mooi. Haha, dan wordt het een kerst bbq inderdaad! Groetjes Linda

      Verwijderen
  2. Mooie winterse kaart.
    Witte kerst is leuk/mooi, als je de deur niet uit hoeft. Ik vind het altijd zo gevaarlijk in het verkeer. Het liefst ga ik dan ook lopen, maar soms moet je wat verder, dat lopen niet echt gaat. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Astrid! Scheelt idd een hoop viezigheid op straat. Maar met kerst, wanneer we allemaal vrij zijn, zou ik het wel leuk vinden. Verder mag het wel een zachte winter zijn, haha. Groetjes Linda

      Verwijderen
  3. Prachtig dit winters tafereeltje op papier! Wat zijn de vos en de puinguïn lekker warm ingepakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem onwijs leuk, het is zo'n vrolijk tafereel in de besneeuwde bergen! Hier wel klaar met de kerstkaarten, maar ik maak en stuur ook niet enorm veel zelfgemaakte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marjan! Ik stuur er ook maar een handvol, ik bewaar stiekem erg graag mijn handgemaakte kaarten, haha, verstuur ze lang niet allemaal! Groetjes Linda

      Verwijderen
  5. Schitterende winterse kaart.
    Gave tafereeltje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super, super leukkkkkkkkkkkkkkk en zooooooooooo lief Linda
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig winters tafereeltje, Linda!
    Laat de sneeuw maar komen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Margreet! Ben er bang voor wat betreft de sneeuw dit jaar, haha, maar we kunnen dromen toch? Groetjes Linda

      Verwijderen
  8. Die witte kerst gaat hier niet komen vrees ik. Maar des te leuker om het op jou kaartje te zien. De kleuren van de achtergrond vind ik echt prachtig gekozen en je besteed ook altijd veel aandacht aan het fotograferen van je kaart. Mooi hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Nicole! We moeten de sneeuw er idd helaas zelf bij bedenken, maar goed, drukt de pret zeker niet! Groetjes Linda

      Verwijderen
  9. Lief kaartje Linda! Wat een mooi berglandschap, de lieve schatjes hebben het wel naar hun zin in de sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk winters tafereel op je mooie kaart Linda.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen