donderdag 11 januari 2018

Stampin Up: Lots of Lavender Card!

Gratis producten uitzoeken bij je bestelling, hoe gaaf is dat! Tijdens de Sale-A-Bration aktie van Stampin' Up! kan dat! Voor iedere € 60 of € 120 die je aan Stampin' Up producten besteed, mag je uit de Sale-A-Bration folder van dit jaar een gratis product uitzoeken! Vandaag laat ik jullie een kaart zien met de prachtige Sale-A-Bration Lots of Lavender stempelset die je in deze folder aantreft! Wil jij gebruik maken van deze geweldige aktie, laat het mij dan weten!

Free products when you order, how cool is that! During the Sale-A-Bration period at Stampin' Up! you get a free product from the Sale-A-Bration folder with every € 60 or € 120 you spend at Stampin' Up products. Today I'd like to share with you a card with the Lots of Lavender stamp set from this folder.


Deze bloemenset is werkelijk prachtig! Ik heb vandaag gekozen voor een kaart in Wisteria Wonder om zo dicht mogelijk bij de lavendel bloemen te blijven, maar natuurlijk is dit prachtige bosje bloemen in allerlei kleuren erg leuk!

This flowerset is so gorgeous! I choose today to keep my card in Wisteria Wonder, to be as close to real lavender as it gets, but off course you can use every color you want on these flowers. Just amazing!


In deze stempelset tref je geen tekst aan, maar ik vind het eigenlijk ook altijd heerlijk om zelf tekst te maken met de Labeler Alphabet set. De achtergrond van deze kaart heb ik op Shimmery White paper gemaakt met watercolor techniek. Dit papier is erg fijn om te gebruiken voor Watercoloring, het trekt niet zo krom, voor mij een erg groot voordeel!

In this stamp set there's no text, but I actually love creating my own text with the Labeler Alphabet set. I've used Shimmery White paper to create a watercolor background on. Just love this paper for watercoloring. The paper doesn't warp as much, to me that's a big advantage!



Eigenlijk een hele snelle en makkelijke kaart! Pas de tekst makkelijk aan de gelegenheid aan waarvoor je de kaart wil gebruiken.

So a very simple card! Easy and fast to create, you can adjust the text to the occassion you'd want to use the card for.






Product List
Aqua Painters
[103954]
€ 21,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

3 opmerkingen: