maandag 22 januari 2018

Stampin with Liz Design: Petal Palette Card!

Vandaag wil ik jullie graag een kaartje laten zien met de Petal Palette stempelset! Ik vind deze set een echte topper en hoop stiekem dan ook dat Stampin' Up deze mee gaat nemen naar de jaarcatalogus straks. De tekst die ik gebruikt heb op mijn kaart is engelstalig, maar deze set is ook in het Nederlands te bestellen!

Today I'd like to share a card with you all created with the Petal Palette stamp set! I think this set is just amazing! I'm crossing my fingers that Stampin' Up will take it along to the next year catalog. How fun would that be!


De basis van deze kaart is gemaakt van Whisper White Cardstock. Daar boven op heb ik een stuk Soft Sky Cardstock gebruikt. Wanneer je de foto van heel dichtbij bekijkt, zie je dat ik wat spatters in dezelfde kleur en met witte inkt heb aangebracht om het papier iets meer uitstraling te geven.

The base of my card is made of Whisper White Cardstock. On top of that I've used a piece of Soft Sky Cardstock. When you look at the photo up close, you can see that I've spattered some ink in the same colour and some white ink on my paper, just to give it a little extra.


De bloemen heb ik gestempeld en ingekleurd met de Stampin' Blends Markers en daarna uitgestanst met de bijpassende Petals & More Thinlits. Ik heb deze met de maat van de kaart ingekort met de trimmer.

I've stamped the flowers and then coloured them with the Stampin' Blends Markers. Then I've diecutted them with the matching Petals & More Thinlits. I've shortened the stamps with the shape of my card with the trimmer.


Natuurlijk nog de tekst gestempeld, in de set vind je een aantal verschillende teksten. Een kleine banner heb ik toegevoegd met een klein accent in Golden Foil Paper, die gestanst is met één van de thinlits uit de set.

Of course I then stamped a text. You can find different text stamps in this set. I added a small banner with a little accent diecutted from Golden Foil Paper with one of the thinlits from the set.


Wil jij de set ook bestellen? Denk er dan aan, wanneer je een stempelset en bijpassende thinlits set wilt bestellen, bestel ze dan als bundel samen! Dit bespaart je maar liefst 10%! Bekijk voor de Nederlandse tekst de flyer.

Would you like to order this set? Remember, when you want to order the stamp set and the matching thinlits, order them as a bundle! It saves you 10%!








Product List
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

4 opmerkingen: