maandag 29 januari 2018

Stampin with Liz Design: Petal Palette Scrapbooking!

Vandaag wil ik graag een layout met jullie delen die ik gemaakt heb met de geweldige stempelset Petal Palette stempelset en het bijbehorende Petal Passion Designer Series Paper en het gelijknamige Memories & More Card Pack. Prachtig papier is het!

Today I'd like to share a layout with you all that I've created with the Petal Palette stamp set and the matching Petal Passion Designer Series Paper and the Memories & More Card Pack. I just love this paper, it's gorgeous!



Ik houd er van om op A4 papier te scrappen, al komt het Petal Passion papier gewoon in 30 x 30 cm. Ik heb het dus op A4 formaat gesneden. De prachtige bloem en tekst 'memories' komen uit de Card Pack. Ik heb deze gekleurd met de Stampin' Blends Markers. Ook de window sheet card met tekst Together komen uit de Card Pack. Onderaan heb ik de prachtige blaadjes gestempeld als je goed kijkt. De tekst in de cirkel is ook uit de stempelset.

I love to scrap on A4 paper, but of course the Petal Passion paper series comes in 12" x 12". I cut it in A4 size. The gorgeous flower and text 'memories' are from the Card Pack. I coloured them with the Stampin' Blends Markers. The window sheet card with the text Together comes from the Card Pack as well. At the bottom of my page I stamped a few leaves. The text in the cirle is also from the stamp set.



Met een heerlijke zomerse foto in het midden, genomen afgelopen zomer tijdens onze vakantie in Frankrijk aan een prachtig strandje! Met het winterse weer van het moment krijg je spontaan weer zin in de zomer, al heb ik daar het hele jaar een beetje last van, haha.

I used a summer picture in the middle, that was taken last summer during our holiday in France at the most gorgeous little beach! With winter weather that we have here, you totally want it to be summer again! Summer the whole year round sounds great to me!



Iedereen alvast een fijn weekeind gewenst, bedankt voor het kijken!

Have a great weekend every one, thank you for stopping by!





Product List
Versamark Pad
[102283]
€ 10,50
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

1 opmerking:

  1. Heel mooi! Ik ben fan van de kleurencombinatie zwart-wit-poolparty of bermuda Bay. Grappig dat jij zo graag op A4 scrapt. Dat doe je echt heel mooi. Ik scrap bij voorkeur gewoon lekker op 30x30 :-)

    BeantwoordenVerwijderen