donderdag 19 september 2019

Stampin with Liz Design: Autumn Mood Card!

Hi there fellow crafters! Linda here today with a new fun Autumn card for Mangengo Designs! Today I'm sharing a card created with the amazing new stamp set Autumn Mood van Magengo Designs! In this set you will find just the cutest hippo's having fun in the fall time! You can check this must have stamp set here!

Hoi mede creatievelingen! Welkom vandaag hier op mijn blog voor een nieuwe leuke herfst kaart voor Magengo Designs! Vandaag deel ik graag een kaart met jullie gecreëerd met de nieuwe stempelset Autumn Mood van Magengo Designs! In deze gave set vind je een aantal super schattige nijlpaarden die een hoop lol hebben in herfsthema! Je kunt deze leuke stempelset hier vinden!


I started creating this card by printing and diecutting the images from the stamp set. I then coloured these fun images with Copic Markers and started laying them out where I wanted them all to go on my card. I then choose a long, small card as I wanted to use a lot of these images next to each other.

Ik ben begonnen met deze kaart door alle afbeeldingen uit de set de printen en te stansen. vervolgens heb ik deze ingekleurd met Copic Markers en ben deze hierna gaan verspreiden over mijn kaart waar ik ze wil gaan plaatsen. Ik heb voor een lange, smalla kaart gekozen om zo alle leuke afbeeldingen naast elkaar kwijt te kunnen.


I blended my background with two colours Ranger Distress Oxide ink. I used Tumbled Glass for the sky and Dried Marigold for the bottom part. When you use a lot of images, it is sometimes a bit of a puzzle to place them on your card, I chose to adhere them with dimensionals. I then added the text 'Have a nice autumn' in the right corner with dimensionals as well. I printed the text from the set, making is a different colour using photoshop. Aren't these the cutest autumn hippo's you've ever seen?

Ik heb mijn achtergrond geblend met twee kleuren Ranger Distress Oxide inkt. Ik heb Tumbled Glass voor de lucht gebruikt en Dried Marigold voor de ondergrond. Wanneer je veel afbeeldingen op je kaart kwijt wilt, kan het even puzzelen zijn natuurlijk. Ik heb ze bevestigd op mijn kaart met dimensionals. Hierna heb ik de tekst 'Have a nice autumn' in de rechterhoek aangebracht, ook met dimensionals. Deze komt ook uit de set en heb ik geprint, nadat ik de kleuren heb aangepast in photoshop. Zijn dit niet de meest leuke herfst nijlpaardjes die je ooit hebt gezien?



Thank you so much for watching today, hope to see you next time! 
Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!

https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber



30 opmerkingen:

  1. Weer een leuk tafereeltje, ik heb wel wat medelijden met het linkse nijlpaard, alles alleen moeten bijeenharken terwijl de andere zitten genieten van de herfstpracht en eentje vast alle blaadjes weer weg zal gooien...;-)
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Nancy! Haha, hij/zij is er idd wel heel druk mee! Groetjes Linda

      Verwijderen
  2. Ach ,wat een leuk tafereeltje met de neushoorntjes.
    Mooie stempeltje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijkheid alom op je mooie herfstkaartje. Vooral de middelste neushoorn zit te genieten van al die blaadjes. Leuk gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een vrolijk herfstkaartje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige herfstkaart Linda
    Groeten Epie 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh geweldig, wat een super schattig tafereeltje met die leuke nijlpaardjes in de herfst!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief herfst tafereeltje
    vind je stempeltje erg schattig

    grt Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi ik wist wel dat je aan herfst deed 😉. Super leuke kaart Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh weer zo'n mooi lief kaartje.
    Hele mooie stempeltjes.
    Prachtig gedaan Linda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super schattig deze herfst kaart.
    Vooral dat nijlpaardje met de bezem in het handjes, euh, pootjes. Liefffff

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf herfstkaartje, Linda! En dan dat nijlpaard met dat eikeldopje, geweldig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben jij lekker productief zeg! Dit is ook weer zo een leukerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sjonge Linda ik kan je niet bijhouden, ook deze is weer TE lief hoor,jij kunt er wat van.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Wilma! Ik had zeker een creatieve week deze week, haha! Groetjes Linda

      Verwijderen