zondag 1 september 2019

Stampin with Liz Design: Fall and Halloween Release at Magengo Designs!

Hi everyone! Today I'm sharing some exciting news! The new Fall and Halloween Release from Magengo Designs is here! Let me tell you, this release is amazing! I already had a change to play with these amazing products, so stay tuned, on thursday I will be sharing more! You can shop these digitals stamps, boxes, gift tags and more here! Make sure to check out this amazing new affordable, digital stamp brand! Have fun shopping guys!

Hoi allemaal! Vandaag deel ik graag een leuk nieuwtje met jullie! De nieuwe Fall en Halloween Release van Magengo Designs is van start gegaan! Ik kan je vertellen, deze release is prachtig! Ik heb al de kans gehad om met deze producten te mogen spelen, dus houd mijn site as donderdag in de gaten voor meer! Je kunt deze digitale stempels, doosjes, gift tags en meer hier vinden! Dit nieuwe zeer betaalbare digitale stempelmerk is zeker het bekijken waard! Veel plezier met shoppen gewenst!

Thank you so much for watching today, hope to see you next time! 
Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber


10 opmerkingen:

  1. Hele mooie nieuwe stempels .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er tof uit. Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo!! Krijg je dat allemaal om voor ons te experimenteren? Dat zullen prachtige kaartjes worden. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd wat voor een moois we allemaal op je blog gaan zien Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben er al heerlijk mee aan de slag geweest, binnenkort meer! Groetjes Linda

      Verwijderen
  5. O wouw ik ben nu al nieuwsgierig naar donderdag.
    Wat een leuke spulletjes heb je om te demonstreren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, meer volgt idd snel! Een erg leuke release, geen straf om mee te knutselen! Groetjes Linda

      Verwijderen