donderdag 5 september 2019

Stampin with Liz Design: The Scary Night Card!

Hi my crafty friends! Today I'm sharing with a lot of excitement my first Halloween card for this year! I just love Halloween cards, the colours, the spooky images, they are so fun to do! I created this spook-a-licious card with The Scary Night stamp set from Magengo! This amazing stamp set is part of the new release! Make sure to check it out, Rana created some amazing new things!

Hoi allemaal! Vandaag deel ik graag mijn eerste Halloween kaart met jullie van dit jaar! Ik vind Halloween kaarten zo leuk, ondanks dat wij geen Halloween vieren. De kleuren, de griezelige afbeeldingen, erg gaaf! Ik heb deze spoo-a-licious kaart gemaakt met de The Scary Night stempelset van Magengo! Deze geweldige stempelset maakt deel uit van de nieuwe release! Zeker checken, Rana heeft weer hele gave dingen gecreëerd! 


I used a white base for this fun card and a white front panel that I diecutted with a Stitched Rectangle framelits. I started blending my front panel with three colours of Ranger Distress Oxide ink, Faded Jeans, Broken China and Tumbled Glass, leaving a circle clear to create a fun moon. I added some spatters with white ink to my background to make it pop a bit more.

Ik heb een witte basis kaart genomen voor deze leuke kaart en een wit front panel die ik gestanst heb met een Stitched Rectangle framelits. Ik ben begonnen met blenden in drie kleuren Ranger Distress Oxide inkt, Faded Jeans, Broken China en Tumbled Glass, waarbij ik een circel heb vrijgelaten om een maan te creëeren. Ik heb wat spatters aangebracht met witte inkt om de achergrond wat extra te geven.


I then printed and diecutted the amazing images from the set. Because these stamps are digital, you can print them in any size you want and diecut or fussy cut them any way you like. I used my Brother Scan 'N Cut to diecut the images, a fun and easy way!

Ik heb vervolgens de leuke afbeeldingen uit de set geprint en uitgesneden. Omdat deze stempels digitaal zijn, kun je makkelijk in elk gewenst formaat printen en uitsnijden of knippen zoals je wilt. Ik heb gebruik gemaakt van mijn Brother Scan 'N Cut machine, een makkelijke en leuke manier!


I started colouring my images with Copic Markers. I diecutted a piece of grass, in black, because spooky thing haunt in the night of course and added all these parts to my card. I lifted the cute cat and bats with dimensionals. I added the text 'Booo!' and some white sequins to finish this fun spooky card with! Hope you all enjoyed my projects. If you'd like to create some stunning Halloween cards with this set too, you can buy this amazing stamp set here!

Dan ben ik aan het kleuren van mijn afbeeldingen begonnen met Copic Markers. Ik heb een strookje gras gestanst uit zwart papier, spannende dingen gebeuren natuurlijk alleen 's nachts! Ik heb de leuke kat en de vleermuizen met dimensionals op mijn kaart aangebracht. De tekst 'Booo!' heb ik geprint en samen met een aantal witte sequins aangebracht op mijn kaart om deze af te maken! Wil jij ook leuke Halloween kaarten maken? Check dan zeker deze leuke set hier!


Thank you so much for watching today, hope to see you next time! 
Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber


18 opmerkingen:

  1. Ik heb ook niets met halloween, maar de kaartjes zijn wel leuk om te maken. Dit is een heel tof tafereeltje, ook met je mooie achtergrond.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat mooi je Halloween kaart.
    Leuk gedaan de spetters op je kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jouw 'enge' Halloween kaart ontzettend leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf halloween kaartje zo leuk!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke lieve stempeltjes en een mooie kaart ermee gemaakt.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een super gave en geweldige halloween kaart Linda
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke Halloween kaart Linda! En handig met inkt, maar ook met de computer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief katertje 😍.
    Hij is veel te lief, een hij doet nog wel zo zijn best om eng te zijn met zijn "Booo".
    Halloween kaarten zijn in verdwaasd heel erg leuk om te maken, ik weet alleen nooit zo goed waar ik ze naartoe moet sturen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne! Haha, hij doet idd zijn best, maar hij blijft schattig! Ik verzend ze eigenlijk ook niet, maar vind ze wel erg leuk om te maken. Fijn weekeind alvast gewenst, groetjes Linda

      Verwijderen
  9. Wat een leukerd Linda, heel erg knap gemaakt.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen