vrijdag 30 november 2018

Stampin with Liz Design: Precious Delivery Card with Video Tutorial!

Hoi, welkom vandaag bij een nieuwe blog post van Stampin with Liz Design! Leuk dat je mijn blog (weer) hebt gevonden! Vandaag laat ik jullie graag ter inspiratie een schattig kaartje zien, gemaakt met de stempelset Precious Delivery van Stampin' Up!

Hi, welcome today at a new blog post from Stampin with Liz Design! Nice of you to stumble by my blog (again)! Today I'd like to share a sweet card with you for inspiration, created with the stamp set Precious Delivery from Stampin' Up!


Ik houd wel van een leuke baby kaart. Nu hopen natuurlijk dat ik deze kaart binnenkort op mag sturen naar iemand, een baby in de familie- of vriendenkring zou wel weer heel erg leuk zijn natuurlijk! Mijn kaart ligt al klaar, haha. Ik ben begonnen met de ooievaar voor deze kaart. Ik heb deze gestempeld met Black Tuxedo Memento inkt met de Stamparatus, een geweldige stempel tool waarmee je meerdere keren kunt stempelen om een prachtig, rijke afbeelding te stempelen. Daarna heb ik de ooievaar uitgeknipt. 

I love a sweet baby card, now I'm hoping I'm going to send this card out soon to someone, wouldn't a little baby be nice? Well, my card is ready, lol! I started this card with the vocal point, the stork. I stamped this gorgeous fellow with Memento Tuxedo Ink using the Stamparatus, an amazing stamping tool. To get a rich stamped image, you best stamp at least twice, which a stamping tool let's you do with ease! I then fussy cutted the stork. 


Daarna ben ik begonnen met een achtergrond te blenden. Ik heb hiervoor twee kleuren inkt gebruikt, Petal Pink en Flirty Flamingo inkt. Ik heb vervolgens het Whisper White Cardstock gestanst met een stitched rectangle die (deze is afkomstig van MFT). Daarna heb ik de tekst baby gestempeld met Flirty Flamingo inkt. Dit gave letters komen uit de Lined Alphabet stempelset.

I then started blending a background in two colours. I used Petal Pink and Flirty Flamingo ink. I then diecutted the Whisper White cardstock with a stitched rectangle die (this one comes from MFT). I then stamped the text baby on to my background. These cool letters are from the Lined Alphabet stamp set.


Ik heb een aantal sputters aangebracht in twee kleuren, Flirty Flamingo en Lovely Lipstick om mijn kaart iets meer uitstraling te geven. Ik heb de tekst 'new' gestempeld met Versamark inkt op Basic Black Cardstock en bestrooid met wit embossingpoeder. Daarna heb ik deze verhit met een heat tool en uitgeknipt. Wil jij zien hoe deze kaart tot stand is gekomen, check dan onderstaande Video Tutorial of bekijk deze in HD op YouTube! Volg mij op YouTube om op de hoogte te blijven van nieuwe projecten, ik probeer een paar keer per week te posten.


I added some spatters in two colours, Flirty Flamingo and Lovely Lipstick. Just to give my card a bit more flair. I stamped the text 'news' with Versamark ink on Basic Black cardstock, sprinkled it with white embossing powder and heat setted it with a heat tool. I then fussycutted the text. Would you like to see how I created this card? Check my Video Tutorial below or watch in HD on YouTube! I'd love it if you would follow me on YouTube, I try posting a few times a week.


Bedankt voor je bezoekje, tot de volgende keer!

Thanks for visiting, see you next time!









https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

Product List
Versamark Pad
[102283]
€ 11,00
Pink Pirouette Stampin' Blends Markers Combo Pack
Pink Pirouette Stampin' Blends Markers Combo Pack
[144604]
€ 11,00
Stamparatus
[148187]
€ 59,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten