dinsdag 1 oktober 2019

Stampin with Liz Design: Snow Friends Card!

Hi everyone! Today I'm sharing some more winter fun! Are you all enjoying this season? I love the fall, Halloween and Christmas cards, so I'm having a blast! I created another fun card with the amazing Snow Friends stamp set from Mama Elephant today, using again the gorgeous Winter Forest Cover plate!

Hoi allemaal! Vandaag deel ik nog meer winterpret! Houden jullie ook allemaal van dit seizoen? Ik geniet helemaal van de herfst, Halloween en kerstkaarten, dus ik zit dit seizoen goed! Ik heb een nog een kaartje gemaakt met de geweldige stempelset Snow Friends van Mama Elephant vandaag, waarbij ik weer gebruik heb gemaakt van de prachtige Winter Forest Cover plate!


I used a white card base in A2 size and blended my background using Blueprint Sketch, Salty Ocean and Tumbled Glass Distress Oxide ink from Ranger and a blending tool. I then diecutted a piece of white cardstock with the Winter Frost Cover Plate and adhered this to my card base using fine tip glue. I then diecutted a frame with the Stitched Rectangle Scalloped Edges Frames from Mft stamps. I added this to my card using dimensionals.

Ik heb een witte kaart basis in A2 formaat genomen en deze geblend met Blueprint Sketch, Salty Ocean en Tumbled Glass Distress Oxide inkt van Ranger en een blending tool. Vervolgens heb ik een strook wit cardstock gestanst met de Winter Frost Cover plate en deze op mijn kaart bevestigd met fne tip glue. Ik heb een frame gestanst met de Stitched Rectangle Scalloped Edges Frames van Mft stamps en deze op mijn kaart aangebracht met dimensionals. 


I then stamped the fun images from the set, diecutted them and coloured them with Copic Markers. I added the images with dimensionals on to my card. I added the text on black cardstock with Versamark ink, using white embossing powder and heat setting this for a nice structured result. To finish this fun wintercard, I added some bling by adding white sequins! I like to give credit to Caly Person for the idea for this card, I came upon the cutest card from her on the internet that inspired me! 

Ik heb dan de stempels van de set gestempeld, uitgesneden en gekleurd met Copic Markers. Ik heb ze op mijn kaart aangebracht met dimensionals. De tekst heb ik gestempeld op zwart cardstock met Versamark ink, bestrooid met wit embossing poeder en verhit met een heat tool om tot een mooie structuur van de tekst te komen. Om deze leuke winterkaart af te maken heb ik nog wat bling aangebracht door witte sequins te gebruiken. Ik bedank graag Caly Person voor deze kaart, ik kwam een prachtig kaartje van haar tegen op internet die mij inspireerde voor deze kaart!


Thank you so much for watching today, hope to see you next time! 


Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!

https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

25 opmerkingen:

  1. Je hebt er weer een superleuk tafereeltje van gemaakt!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een schitterende kaart.
    Zo leuk bedacht.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd Linda,mooie kleine details ook overal.
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer zo'n schattig kaartje met al die leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi winters tafereel met de hele beestjes familie! Tof al bomen op de achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gezellig stel staat er op jou prachtige kaartje!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig winters tafereeltje. Super mooie kaart!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige beestenboel op je mooie kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie winterkaart met een leuk stel dieren.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geen schud kaart van deze gemaakt?
    Het is wel weer een super leuke kaart.
    Wat een gezeur, leuk en lief tafereeltje. 😍

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 😂😂.
      Ik bedoel natuurlijk:
      Wat een GEZELLIG, leuk en lief tafereeltje😊

      Verwijderen
  12. Wat een gezellig winters kaartje Linda! Mooi hoe de kleuren van de achtergrond in elkaar overgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach wat leuk met zijn allen naar het bos! Enig kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super schattig!! En wat leuk om sequins als een soort van sneeuw te gebruiken (zo zie ik het tenminste ;-)).

    BeantwoordenVerwijderen