maandag 14 oktober 2019

Stampin with Liz Design: Tabitha Card!

Welcome everyone today on my blog! Sharing some more Halloween love! I shared my first Hello Bluebird card at the beginning of this week with you guys with stamps from their latest release, today I'm sharing my second one! So love this little witch with her cats and bats! I created this card with the Tabitha stamp set!

Welkom vandaag op mijn blog waarbij ik graag nog wat Halloween inspiratie met jullie deel! Aan het begin van deze week liet ik jullie mijn eerste Hello Bluebird kaart zien met stempels uit hun laatste release, vandaag deel ik graag mijn tweede! Zo lief dit setje met het heksje, haar katten en vleermuisjes! Deze kaart heb ik gemaakt met de stempelset Tabitha!


I choose an A2 sized white card base, which I masked the sides with masking paper to start blending my background with. I used Worn Lipstick, Vintage Photo, Seedless Preserves and Blueprint Sketch Ranger Distress Oxide ink and a blending tool.

Ik heb gekozen voor een witte kaart in A2 formaat, waarbij ik de zijkanten afgeplakt heb met masking tape om deze mooi wit te houden. De binnenkant ben ik gaan blenden met Vintage Photo, Worn Lipstick, Seedless Preserves en Blueprint Sketch Ranger Distress Oxide inkt en een blending tool. 


I added some spatters on to my background to make it pop a bit more. I then stamped, diecutted and coloured them with Copic Markers. I added them on to my card using dimensionals.

Ik heb wat spatters aangebracht om de achtergrond er wat meer uit te laten springen. Ik heb vervolgens de leuke afbeeldingen gestempeld, gestanst en gekleurd met Copic Markers. Ik heb ze op mijn kaart aangebracht met dimensionals. 


Thank you so much for watching today, hope to see you next time! 


Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!

https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber


21 opmerkingen:

  1. ach, wat een schatje ! heel mooi en lief kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief herfstkaartje.
    Zo mooi die kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wederom een bjoutie Linda, prachtige kleur achtergrond en dan die schattige stempeltjes,erg lief.
    Fijne maandag en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma! Jij ook een fijne maandag gewenst, groetjes Linda

      Verwijderen
  4. Alweer zo'n mooie kleurrijke Halloweenkaart! Wat heb je de afbeeldingen ook mooi ingekleurd met die schaduw.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje, Linda. Ik vind vooral die vleermuisjes heel lief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief en schattig Halloween kaart heb je gemaakt. Heel mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enig kaartje heb je gemaakt! Mooie kleuren zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een superleuk Halloween kaartje mooie kleuren heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Snoezig kaartje met een prachtig achtergrondje!

    BeantwoordenVerwijderen