donderdag 17 oktober 2019

Stampin with Liz Design: The Scary Night Card!

Hi there crafters! Today I'm sharing a fun new Halloween card over at the Magengo Blog! Do you guys love creating Halloween cards? I sure do! Love the fun and amazingly cute animals in the stamp set I used today, The Scary Night stamp set! Well, not really all that scary, but just cuteness Halloween overload!

Hoi allemaal! Vandaag deel ik een leuke nieuwe Halloween kaart in een Blog Post bij Magengo Designs! Houden jullie ook van het maken van Halloween kaarten? Ik zeker wel! Helemaal verliefd op de schattige diertjes in de stempelset die ik voor vandaag heb gebruikt, The Scary Night stempelset! Scary zijn ze natuurlijk absoluut niet, deze katjes zijn zo leuk!


How did I create this card? I started with a white card base in A2 size. I masked the sides of this card with masking tape to make sure my borders will stay clean and white. I then blended a fun background using a blending tool and four colours of Ranger Distress Oxide ink, Picked Raspberry, Spun Sugar, Blueprint Sketch and Black Soot. I left a circle white, creating a moon by using masking tape that I diecutted with a circle die.

Hoe heb ik deze kaart gemaakt? Ik ben begonnen met een witte kaartbasis in A2 formaat. Ik heb de zijkanten afgeplakt met masking tape om de borders mooi wit en schoon te houden. Ik heb hierna een prachtige achtergrond geblend met een blending tool en vier kleuren Ranger Distress Oxide inkt, Picked Raspberry, Spun Sugar, Blueprint Sketch en Black Soot. Ik heb een cirkel wit gelaten om een maan te creëren door masking tape te gebruiken die ik met een cirkel stans gestanst heb.


I then added some spatters using white paint on to the background to make it really pop and used a grey Copic Marker to add some clouds over the part where the moon is. I diecutted two trees and grass with Mft dies from black cardstock and adhered them on to my card. I then started on the vocal point of this card, the cute images from the stamp set! I printed them, diecutted them with my Scan 'N Cut Brother Machine and coloured them with Copic Markers to make these cuties come to live! I added them and my printed text from the set on to my card using dimensionals.

Ik heb met witte verf wat spatters aangebracht om de achtergrond nog mooier uit te laten komen en met een grijze Copic Marker wat wolkjes getekend rondom de maan. Ik heb twee bomen en gras gestanst met stansen van Mft stamps van zwart papier en deze op mijn kaart geplakt. Hierna ben ik begonnen met mijn vocal point voor deze kaart, de leuke afbeeldingen uit de stempelset! Ik heb ze geprint, uitgesneden met mijn Scan 'N Cut Brother Machine en gekleurd met Copic Markers om ze tot leven te wekken! Ik heb ze samen met de uitgeprinte tekst van de set met dimensionals op mijn kaart aangebracht. 


Thank you so much for watching today, hope to see you next time! 




Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!




https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber


27 opmerkingen:

  1. Super leuke Halloweenkaart, Linda.
    Ik blijf oefenen op die achtergrondjes, maar zo mooi strak als bij jou wil me nog niet lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jeanet! Gewoon door gaan, haha, zag Barry Stevens deze week nog op tv, maar komt vast goed! Groetjes Linda

      Verwijderen
  2. Helemaal niet scary! Superlief mooi kaartje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje ! helemaal leuk en lief kaartje, mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Weer zo schattig in de mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig Linda, zoals altijd is de achtergrond weer super mooi! Ik heb dit jaar één Halloweenkaart gemaakt, kan ik pas eind van de maand laten zien. Komt goed uit want dan is het ook Halloween natuurlijk, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer een mooi kaartje ik ben niet zo van Halloween met die standaard heksen en bloederige types zoals ik laatst eens tegen kwam maar deze stempeltjes zijn wel superleuk. en dan is het een leuk thema om te gebruikten.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ellen! Daar houd ik idd ook niet van, alleen de schattige stempeltjes, met het enge heb ik ook niets. Groetjes Linda

      Verwijderen
  7. Super gave kaart !
    Mooie ondergrond met de witte stippen !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk, die katjes! En ik vind je achtergronden ook steeds zo mooi!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi die lieve poesjes voor Halloween.
    Ze maken mij niet bang hoor.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer leuke diertjes gebruikt, Linda. Mooi ingekleurd en weer een prachtige achtergrond!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende creatie Linda.
    Lieve freubelgroetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een super leuke Halloween kaart Linda.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige halloween kaart Linda, gaaf die kleuren.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De maan met die rand eromheen.....wauw!

    BeantwoordenVerwijderen