woensdag 9 oktober 2019

Stampin with Liz Design: Me and My Robot Card!

Hi everyone! Welcome to a new Stampin with Liz Design Blog Post! Today I'm sharing a fun card with you created with the cool stamp set Me and My Robot from Mama Elephant stamps!

Hoi allemaal! Welkom bij weer een nieuwe Stampin with Liz Design Blog Post! Vandaag deel ik een vrolijke kaart met jullie met de coole stempelset Me and My Robot van Mama Elephant stamps!


I started this card with a white base in A2 size on which I masked the sides to keep nice, white and clean borders. I then blended my background using three colours or Ranger Distress Oxide ink, Dried Marigold, Worn Lipstick and Abandoned Coral. I added some spaters and stars from the stamp set to my background.

Ik ben mijn kaart begonnen met een witte kaart basis in A2 formaat en hierbij de zijkanten afgeplakt met masking tape om ze mooi wit te houden. Hierna ben ik mijn achtergrond gaan blenden met drie kleuren Ranger Distress Oxide inkt, Dried Marigold, Worn Lipstick en Abandoned Coral. Ik heb wat spetters en sterren uit de stempelset aangebracht op deze achtergrond. 


I then diecutted a front panel for the bottom of this sweet card, using the Hilly Hello Creative Cuts and white cardstock. I added this on to the bottom of my card base using dimensionals.  I then stamped the text 'A Giant Thank You to my Favorite Human' in the top middle and the robot with girl, which I diecutted, coloured with Copic Markers and added to my card with dimensionals as well!

Ik heb een strook wit cardstock gestanst met de Hilly Hello Creative Cuts voor de onderkant van mijn kaart en deze met dimensionals op de basis bevestigd. Ik heb dan de tekst uit de set 'A Giant Thank You to my Favorite Human' in het midden boven van mijn kaart gestempeld en robot met het meisje, deze heb ik gestanst en gekleurd met Copic Markers en vervolgens op mijn kaart aangebracht met dimensionals!


Thank you so much for watching today, hope to see you next time! 
Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

25 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart met deze robot en hoe mooi je deze weer hebt ingekleurd. Schattig dat kleine meisje op zijn hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is je kaart geworden.
    Leuk de robot,mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een stoere kaart leuk die grote robot met dat kleine meisje op zijn hand
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, Linda. Wat een leuke stempelset!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart Linda.
    Gaaf stempeltje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach wat een schatje weer Linda een super gave leuke kaart
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart met die robot en het mensje in zijn hand, tesamen met de bijpassende tekst.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kaartje Linda, heel mooi.
    Groetje Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Linda, en wat is die robot leuk, hij heeft iets stoers, maar ook iets liefs!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah ja, die robot is zo leuk! Zeker met dat mini meisje in z’n hand. Prachtige achtergrond heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stoere kaart.
    Zo leuk, die robot, stoer hoor.
    Maar door je kleurgebruik op de achtergrond is het toch ook een lief kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een gaaf tafereeltje! Doet me denken aan King Kong, rare gedachtekronkel, maar je snapt het vast wel...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je GerJanne! Niet raar hoor, die heeft zijn dame ook zo vast dacht ik toch, haha! Groetjes Linda

      Verwijderen
  13. Wat een stoere robot met dat ieniemienie kleine meisje,een lieve kaart Linda.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen