donderdag 31 oktober 2019

Stampin with Liz Design: Happy Winter Card!

Hi my crafty friends! Today I'm over at the Magengo Designs Blog again with a new Blog Post! Today I'm sharing some winter fun! I created this card with the cutest pinguins ever with the Happy Winter stamp set, which you can buy here if you also like it!

Hoi allemaal! Vandaag deel ik bij Magengo Designs een nieuwe kaart in een Blog Post! Een kaartje met winterpret! Ik heb deze kaart met de schattigste pinguïns ooit gemaakt met de stempelset Happy Winter, welke je hier kunt kopen indien jij deze net zo leuk vind als ik!


I started my card with a grey card base in A2 size and diecutted a front panel from white cardstock with a Stitched Rectangle framelits which I blended with different colours of Ranger Distress Oxide ink. I used Tumbled Glass, Broken China, Faded Jeans, Chipped Sapphire and Black Soot. I added some spatters with white paint to create snow!

Ik ben mijn kaart begonnen met een grijze kaart basis in A2 formaat en heb vervolgens een front panel van wit cardstock gestanst met een Stitched Rectangle framelits en deze geblend met verschillende kleuren Ranger Distress Oxide inkt. Ik heb de kleuren Tumbled Glass, Broken China, Faded Jeans, Chipped Sapphire en Black Soot gebruikt. Ik heb wat witte spatters met verf aangebracht om sneeuw te creëren! 


I diecutted white and grey paper with the mountain dies from Mft stamps and added them in front of my blended sky. I then printed and diecutted the fun pinguins from the stamp set as well as the text in black. I coloured the pinguins with Copic Markers and added them to my card using dimensionals. I used the colours: N0 till N08, G24, YG45, YG63, RV11, YR0, YR04 and YR07.

Ik heb wit en grijs cardstock gestanst met de mountain dies van Mft stamps en deze aangebracht op mijn kaart voor het geblende deel. Ik heb de leuke pinguïns en de tekst uit de set geprint en uitgesneden en gekleurd met Copic Markers. Ik heb de kleuren N0 t/m N08, G24, YG45, YG63, RV11, YR0, YR04 en YR07 gebruikt.


Thank you so much for watching today, hope to see you next time! 
Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!


https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

32 opmerkingen:

  1. Van mij mag de winter nog even weg blijven, maar zo op een kaart vind ik het super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jeanet! Wat mij betreft ook, vind het nu al zo koud.. Groetjes Linda

      Verwijderen
  2. Ach ach wat een lieve kaart met de schattige pinguïns Linda.
    Ik vraag me af of we nog wel eens zo’n lekkere winter gaan krijgen als op jouw kaartje...
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Wilma! De echte winter mag wat mij betreft wel weg blijven, doe mij nu alvast maar de lente, haha, groetjes Linda

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige winterse kaart Linda!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige winterse kaart met de pinguïns.
    Mooie achtergrond op je kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi wintertafereeltje met die schattige pinguïns
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige winterse kaart!
    Zo leuk met de pinguïns, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hebben ze lol met zijn drietjes! Enig! Je krijgt gewoon zin in de winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoezig kaartje met deze pinguins, echte sneeuwpret!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een schattig kaartje geworden met die leuke puinguïns, tof die bergen op de achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk ze eens lol hebben, die schattige pinguins. Die bergen zijn ook gaaf, net als je achtergrondje trouwens.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit kaartje past heel erg goed bij het weer wat wij nu hebben, brr..... Ik krijg het er koud van een dat heb ik het de hele dag al, hihi.
    En echte leuke winter kaart vind ik het

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne! Het is idd echt koud, hier lekker de verwarming weer aan! Groetjes Linda

      Verwijderen
  12. Super mooi gedaan met de distress! En wat schattig die penquins!!��

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Linda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah deze is ook leuk zeg! Ik vind dat spetteren ook knap, dat lukt mij echt niet....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Danielle! Is ook erg leuk, jammer dat het niet lukt, misschien met oefenen? Tis zo leuk! Groetjes Linda

      Verwijderen