maandag 28 oktober 2019

Stampin with Liz Design: Fuzzy Hugs Card!

Hi there! I'm so enjoying this season, I love Fall, Halloween, Winter and Christmas cards! I hope you do too, lol, because I will be sharing a lot of them! Today I choose a winter card created with the Fuzzy Hugs stamp set from Mama Elephant!

Hoi allemaal! Ik geniet zo van dit seizoen, herfst, Halloween, winter of kerstkaarten, ik maak ze allemaal graag! Ik hoop dat jullie er ook van houden, want ik zal er nog best een aantal laten zien, haha! Vandaag koos ik voor een kaart gemaakt met de Fuzzy Hugs stempelset van Mama Elephant!


I choose again for a long and small card base. I get a lot of questions which size I use, I cut my paper at 19.5 x 17 cm and score them on 8.5 cm. I love this size, you can still create handmade envelopes for them if you'd like! I blended my background with a blending tool, Tattered Rose, Worn Lipstick, Seedless Preserves and Black Soot Ranger Distress Oxide ink. I added some spatters with white ink on to my background to give it a snow feel.

Ik heb weer gekozen voor een smalle, lange kaartbasis. Ik heb veel vragen gekregen over het formaat van deze kaarten, dus hierbij, ik snijd ze op 19.5 x 17 cm en scoor ze dan op 8.5 cm. Ik houd zeker van dit formaat en indien je wilt, kun je natuurlijk een handgemaakte envelop er bij doen! Ik heb de achtergrond geblend met een blending tool, Tattered Rose, Worn Lipstick, Seedless Preserves en Black Soot Ranger Distress Oxide inkt. Ik heb wat spatters met witte inkt op mijn achtergrond aangebracht om het op sneeuw te laten lijken. 


I then diecutted a piece of white cardstock with the Winter Forest Cover from Mama Elephant and adhered that on to my card base, cutting some of the edges of to make it a perfect fit. I then added two pieces of white cardstock that I diecutted with the Snow Drifts dies from Mft stamps. I coloured the edges of the paper with Tattered Rose ink.

Ik heb een wit stuk papier gestanst met de Winter Forest Cover stans van Mama Elephant en deze op mijn kaartbasis aangebracht. Ik heb de zijkanten wat ingekort om dit deel passend te maken aan mijn kaart. Ik heb vervolgens twee stroken wit papier gestanst met de Snow Drifts stansen van Mft stamps en deze ook aangebracht. De zijkanten heb ik iets met Tattered Rose inkt gekleurd. 


I then stamped the text 'I just wanted to send you a hug' in the middle at the bottom of my card using Versamark ink, gold embossing powder and a heat tool. Then I finally got to the vocal point of my card, the super adorable cuddling bears! I stamped, diecutted and coloured them with Copic Markers. I added them to my card using dimensionals. Aren't these two the cutest?

Ik heb de tekst 'I just wanted to send you a hug' in het midden onder gestempeld met Versamark ink, goud embossing poeder en een heat tool. Dan aangekomen bij de vocal point van mijn kaart, de super schattige knuffelende beertjes! Ik heb ze gestempeld, gestanst en gekleurd met Copic Markers. Ik heb ze op mijn kaart aangebracht met dimensionals. Zijn ze niet heel erg schattig?

Thank you so much for watching today, hope to see you next time! 
Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!

https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

35 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart Linda, en nee je verveelt me nog niet met je kaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk he dit seizoen, zoveel leuks om te maken...
    Wij genieten iedere dag zo van je prachtige kaartjes..
    Dit is ook weer een schattig kaartje, wat een lief stel.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo mooi en lief Linda weer een gave achtergrond gedaan
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit noem ik een echt knuffelkaartje.
    Heel mooi en zo lief, prachtig gemaakt Linda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief , schattig knuffelkaartje .
    Zo mooi gemaakt .
    Groetjes , Elle_jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super lief deze kaart Linda. Mooie kleuren die je gebruikt hebt, leuk zoals je de sneeuw hebt gemaakt. Enne...ga maar lekker door, ik kom wel kijken ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief en weer zo'n mooie achtergrond!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve knuffelberen en weer heel erg mooi afgewerkt kaartje Linda!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje met lieve knuffelbeertjes. Mooie achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooooh wat een superschattig kaartje met die knuffelende beestjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schattige kaart met deze heerlijke knuffelbeertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach wat een lieve kaart linda.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gaaf zeg! De kleuren spreken mij ook erg aan. Prachtig geheel!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kaart in mooie kleuren.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit zijn echt 1 van mijn favoriete kleuren combinatie.
    Zó lief, dit kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje in hele mooie kleuren.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg lief, zo'n knuffel wil toch iedereen wel in z'n brievenbus?? Wat een leuke kleurtjes voor de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen