vrijdag 18 oktober 2019

Stampin with Liz Design: Oh Nuts Card!

Welcome to a new Stampin with Liz Design Blog Post! Are you all enjoying fall where you live? I love the colours of fall, but could miss the rain that we have a lot of in this time of the year here, lol. Today I created a fun card with the fall stamp set Oh Nuts from Hello Bluebird!

Welkom bij een nieuwe Stampin with Liz Design Blog Post! Genieten jullie allemaal een beetje van de herfst? Ik vind de herfstkleuren altijd prachtig, maar eerlijk is eerlijk, de regen kan ik wel missen, haha. Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de stempelset Oh Nuts van Hello Bluebird! 


I used a white card base for this card in A2 size and started masking the sides with masking tape. I blended a background with Ranger Distress Oxide ink. I used Tumbled Glass and Shabby Shutters ink. For the sky I also used the Mini Cloud stencil from Mft stamps to create the clouds.

Ik heb een witte kaartbasis in A2 formaat voor deze kaart genomen en de zijkanten afgeplakt met masking tape. Ik heb vervolgens een achtergrond geblend met Ranger Distress Oxide inkt. Ik heb de kleuren Tumbled Glass en Shabby Shutters gebruikt. Voor de lucht heb ik hierbij gebruik gemaakt van de Mini Cloud stencil van Mft stamps. 


I then stamped, diecutted and coloured the fun squirrels from this set. I used Copic Markers to colour these cuties with. I added all my stamped images on to my card using dimensionals. These images are just so fun to create a card with! Every now and then we see a squirrel in our yard, they are so my favorite!

Ik heb vervolgens de afbeeldingen uit de set gestempeld, gestanst en gekleurd. Ik heb Copic Markers gebruikt om deze leukjes in te kleuren. Ik heb al mijn gestempelde afbeeldingen op mijn kaart aangebracht met dimensionals. De stempeltjes zijn zo leuk! Heel af en toe zien wij een eekhoorntje in de tuin, zo leuk! 


Thank you so much for watching today, hope to see you next time! 
Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!

https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

20 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart is dit en het inkleuren copics is zo mooi he. Helaas gebruik ik ze te weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Els! Dat is idd jammer, ze kleuren wel heel erg fijn! Groetjes Linda

      Verwijderen
  2. Wat een leuke kaart met de eekhoorntjes .
    Ze zijn al goed voor de winter voorraad aan het zorgen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Elle-jeanne! Ze zijn idd lekker bezig, haha. Groetjes Linda

      Verwijderen
  3. Oh, wat een schatjes, deze eekhoorns! Superleuk kaartje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Linda, de eekhoorntjes zijn TE lief al kunnen ze in het echt flink bijten heb ik wel eens gehoord haha.
    Lieve groetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Wilma! Haha, dat zal best idd! Maar ze zijn prachtig om naar te kijken! Groetjes Linda

      Verwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt met die schattige eekhoorntjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn jouw eekhoorntjes druk bezig met hun wintervoorraad, Linda.
    Superleuke en supermooie kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je toch een leuke stijl, deze is ook weer geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige herfstkaart heb je gemaakt Linda.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind de herfstkleuren heel erg mooi al die verschillende tinten. deze eekhoorntjes maken er een feestje van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart. Zo lief met die eekhoorns.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaaaah, schattig!
    De tekst is zo leuk.
    Wat heb je de eekhoorntjes en mooie kleur gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatjes zijn die eekhoorntjes, leuke kaart weer Linda! Ik ben toch ook wel gek op de herfst hoor, de regen neem ik wel op de koop toe, hahaha. Het kleurt buiten nu zo mooi, soms rijd of loop je gewoon onder een gele gloed, geweldig toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh wat mooi en zo supercute!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen