donderdag 24 oktober 2019

Stampin with Liz Design: Reindeer Save the Christmas Card!

Hi everyone! Today I'm over at the Magengo Designs Blog with another card! Did you see the amazing new release last week? If you haven't, make sure to check the shop for some gorgeous new Christmas items! I'm showing you some inspiration today with the Reindeer save the Christmas stamp set!

Hoi allemaal! Vandaag vind je bij Magengo Designs weer een nieuwe Blog Post van mij met een nieuwe kaart! Hebben jullie de nieuwe release afgelopen week gezien? Mocht je deze gemist hebben, neem dan zeker nog even een kijkje in de shop! Deze is aangevuld met prachtige Kerst items! Ik laat vandaag wat inspiratie zien met de Reindeer save the Christmas stempelset! 


As the name of the set might let you think al ready, there are some amazingly cute reindeer in this set! What would Christmas be without Rudolph and his friends! I printed 4 of them for this card and diecutted them with my Scan 'N Cut machine from Brother. I then coloured these cuties with Copic Markers.

Zoals de titel van de stempelset al doet denken, vind je in deze set een aantal super schattige rendieren! Kerst is natuurlijk geen kerst zonder Rudolph en zijn vriendjes! Ik heb er 4 geprint en uitgesneden met mijn Scan 'N Cut machine van Brother. Ik heb deze leuke afbeeldingen vervolgens ingekleurd met Copic Markers. 


To get as much cuties on my card as possible, I choose for a long, small card base. I masked the sides of my card with masking paper, to keep the borders clean and white and blended my background with a blending tool and different colours of Distress Oxide ink from Ranger. I used the colours Tumbled Glass, Salty Ocean, Blueprint Sketch and Black Soot. I added some snow on to my background by using white paint to spatter with. I printed the text from the set in black and white and added all my printed images to my card using dimensionals. Aren't these cute?

Om zoveel mogelijk diertjes te kunnen plaatsen, heb ik weer gekozen voor een lange en smalle kaart basis. Ik heb de zijkanten afgeplakt met masking tape om ze mooi wit te houden en de kaart geblend met een blending tool en verschillende kleuren Distress Oxide inkt van Ranger. Ik heb Tumbled Glass, Salty Ocean, Blueprint Sketch en Black Soot gebruikt. Met witte verf heb ik wat spatters aangebracht in sneeuw op mijn achtergrond te creëren. De tekst heb ik in zwart wit uitgeprint en vervolgens alle geprinte delen op mijn kaart aangebracht met dimensionals. Zijn ze niet leuk?


Thank you so much for watching today, hope to see you next time! 

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!



https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

32 opmerkingen:

  1. Vind het een super leuke kerstkaart geworden, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stempeltjes, die met de laptop vind ik helemaal te gek!
    Tof kaartje weer!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SCHATTIG!!! inderdaad geen kerst zonder Rudolphjes......

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha, grappig en lief kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief weer
    Je kan zien dat ze er een feestje van maken met elkaar, hihi.
    Welke envelop gebruik je voor deze kaarten, of maak je die ook zelf?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne! Ik verzend zeker niet al mijn kaarten, maar voor die ik wel verzend, maak ik idd zelf een envelop op maat! Groetjes Linda

      Verwijderen
  6. wat een vrolijk kaartje met die schattige rendiertjes ze maken er echt een feestje van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WT een leuke kerstkaart met de rendiertjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer zo'n mooie kaart! Wat zijn die rendiertjes leuk zeg!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zit hier met een brede grijns te genieten van je kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart Linda! De diertjes zijn zo schattig om te zien. Zelf kleur ik niet zo veel in, maar ik vind het bij anderen altijd erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer zo’n mooierd Linda. Heb je wel passende enveloppen voor deze maat kaart?
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Wilma! Ik maak de enveloppen zelf voor deze kaarten als ik ze wil verzenden! Groetjes Linda

      Verwijderen
  13. Geweldig leuk, vooral dat swingende rendier! Jij zit lekker in de flow volgens mij, er komen zoveel leuke kaartjes voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Nicole! Ben idd lekker op dreef, maar moet ook zeggen dat ik dit seizoen erg leuk vind wat betreft herfst- en kerstkaarten, heerlijk! Groetjes Linda

      Verwijderen
  14. Oh superleuk wat een vrolijke swingende kaart Linda. Ik ben weg van swingende rendier en die met dat strikje op het hoofd, dit is zo leuk gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk, vrolijk kaartje, Linda! Leuke rendieren.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen