vrijdag 11 oktober 2019

Stampin with Liz Design: Spooky Spellers Card!

Hi there everyone! Today I'm sharing another Hello Bluebird card with you guys! Love the amazing critters you can find in the Spooky Spellers stamp set, aren't these cute with there little posters in their hands?

Hoi allemaal! Vandaag deel ik graag nog een Hello Bluebird kaartje met jullie! Ik vind de diertjes uit de stempelset Spooky Spellers helemaal gaaf, zijn ze niet super schattig met de kleine posters in hun handjes?


These cuties are of course everything but scary and I so like them to create a fun Halloween card with. For this card I used a long, small card base. I masked the sides with masking tape before blending so I will keep nice white borders at the sides. I then blended my background using a blending tool, Picked Raspberry, Spun Sugar, Blueprint Sketch and Black Soot Distress Oxide ink from Ranger. Love this color combination! I added some spatters with white ink to make this background pop at it's best!

Deze schattige diertjes zijn natuurlijk allesbehalve eng en daarom vind ik ze juist zo leuk om een Halloween kaart mee te maken. Voor deze kaart heb ik een lange, smalle kaart basis genomen. Ik heb de zijkanten afgeplakt met masking tape voor dat ik met blenden ben begonnen om de zijkanten mooi wit te houden. Daarna ben ik gaan blenden met behulp van een blending tool, Picked Raspberry, Spun Sugar, Blueprint Sketch en Black Soot Distress Oxide inkt van Ranger. Wat een prachtige kleurencombinatie! Ik heb wat spatters aangebracht om de achtergrond helemaal te laten poppen!


I diecutted a piece of black cardstock with  Grassy Hills die from Mft stamps and added this on to my bottom. I then stamped, diecutted and coloured the fun images using Copic Markers from the stamp set and added them on to my card using dimensionals. The cutest Halloween Card ever!

Ik heb een strook zwart cardstock gestanst met een stans uit de Grassy Hills set van Mft stamps en deze op de onderkant van mijn kaart bevestigd. Ik heb vervolgens de leuke afbeeldingen uit de set gestempeld, gestanst en gekleurd met Copic Markers en ze op mijn kaart aangebracht met dimensionals. Super schattig toch?


Thank you so much for watching today, hope to see you next time! 




Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!




https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

27 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart met deze schattige diertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk halloween tafereeltje heb je weer gemaakt, geweldig!!! Schattig die diertjes die samen het woord 'spooky' vormen, heel leuk gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vrolijk tafereeltje met die schattige diertjes leuk dat er dan ook eentje boven in de lucht hangt met een letter van het woord
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel schattig, die diertjes. Mooie kaart weer, Linda!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met de spooky er op.
    Leuk tafereeltje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda,
    Het is echt weer een kei leukerd.
    Een echte Halloween kaart .
    Bedankt ook voor je lieve reacties op mijn blog
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Cinderella! Graag gedaan, altijd leuk om bij anderen inspiratie op te doen! Groetjes Linda

      Verwijderen
  7. Deze diertjes zij super schattig op je kaart, en wat heb je de kleuren mooi passend gebruikt bij het thema!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje weer met de grappige diertjes. Ook je achtergrond is weer prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig halloween kaartje !
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wow! LOVE your cute Halloween card with all the critters! Fabulous background! And, so creative with the bat holding the letter "O"!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk! Hoe kom je er weer op! Prachtig die achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerd Linda, ze zijn schattig die leuke diertjes.
    Lieve groetjes Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alweer zo grappig bedacht, dat vleermuisje dat wegvliegt met de letter.
    Hihi, ik word vrolijk van deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen