vrijdag 4 oktober 2019

Stampin with Liz Design: Pine and Posy Card!

Hi there fellow crafters! Today I'm sharing some more Christmas fun! I do love critters, I won't ly, lol, but I also like a more traditional card. If my crafting allowance would allow both, I would do more cards, but as you all probably have the same issue, we sometimes have to make choices, and yes, then I end up mostly with critters. Today I'm so glad I went for this amazing stamp set from Mama Elephant, called Pine and Posy, no critters, but so pretty!

Hoi mede kaartenmakers! Vandaag deel ik nog meer kerst pret! Zoals jullie wellicht weten, houd ik heel erg van de leuke diertjes, maar ik houd zeker ook van een meer traditionele kaart. Als mijn knutselbudget het zou toelaten, kocht ik zeker meer van beide, maar denk dat we allemaal hetzelfde probleem hebben wat dat betreft, haha, alles lukt natuurlijk niet en dan moet je kiezen! Eerlijk is eerlijk, meestal kom ik dan met de schattige diertjes thuis, haha, maar zo blij dat ik voor deze prachtige stempelset van Mama Elephant ben gegaan, genaamt Pine and Posy!


I used a card base in A2 size for my card for today from Sahara Sand Cardstock from Stampin' Up. I then diecutted a front panel from old cardstock from Stampin' Up, called Naturels White with a large Stitched Rectangle die. I stamped the gorgeous leaves, berrys and cones twice on my panel and coloured them with Copic Markers.

Ik heb aan kaart basis in A2 formaat genomen voor mijn kaart van vandaag van Sahara Sand Cardstock van Stampin' Up. Ik heb vervolgens een front panel gestanst van het prachtige, wat oudere papier van Stampin' Up, genaamd Naturels White met een grote Stitched Rectangle Framelits. Ik heb de bladeren, bessen en denneappels twee keer op mijn kaart gestempeld en ingekleurd met Copic Markers.


Between this I left a small space to place the tekst Merry between, which I diecutted from gold glitter cardstock with the Merry Script die. I then added the text Holiday Hugs which comes from the set Fuzzy Hugs, which I stamped on dark red cardstock with Versamark ink, using white embossing powder and heat setting this with a heat tool. You guys like this set as well?

Tussen in heb ik wat ruimte overgelaten om de tekst Merry tussen te plaatsen. Deze heb ik gestanst uit gold glitter cardstock met de Merry Script framelits. Ik heb vervolgens de tekst Holiday Hugs uit de set Fuzzy Hugs gestempeld op donker rood papier me Versamark inkt en daar wit embossing poeder op gestrooid, al voor ik dit geheel met een heat tool heb verhit. Vinden jullie deze set ook zo geweldig?


Thank you so much for watching today, hope to see you next time! 
Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!

https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber


32 opmerkingen:

  1. Ja wat wil ik hier nu van zeggen...zit met open mond te kijken ZO MOOI!!!
    acht een prachtige kaart...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Annemarie en Merit! Ik was vandaag al even bij jullie langs, maar nogmaals gefeliciteerd Merit, een hele fijne dag gewenst! Groetjes Linda

      Verwijderen
  2. wat een mooi kaartje mooie stempel heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In een woord schitterende kaart.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De set heb ik al een week in huis, maar nog geen tijd gehad om er mee aan de slag te gaan... Maar hij is mooi! Jouw kaartje ook, echt geweldig mooi gekleurd Linda! En die gouden merry erbij, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Danielle! Gave set is het he, ben benieuwd wat jij er mee gaat maken! Groetjes Linda

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. Mooie stempel en prachtig ingekleurd. Leuk zo met de glitter tekst.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu laat je iets heel anders van jou zien.
    Ik vind dit prachtig Linda.
    Super chic gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Carla! Ik vind heel veel verschillende dingen leuk, maar helaas moet ik van mijn portemonnee nog steeds kiezen, haha, meestal winnen de schattige diertjes etc het dan, maar vind dit ook zeker erg leuk om te doen! Groetjes Linda

      Verwijderen
  7. Helemaal anders dan de diertjeskaarten, maar net zo mooi! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Eri! Ik vind beide erg leuk om te doen, hadden we maar het budget om alle stempels te kopen, iets met luxe problemen.. Groetjes Linda

      Verwijderen
  8. helemaal leuk is dit kaartje geworden, lekker herfstig !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad heel wat anders dan ik van je gewend ben, maar daarom niet minder mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik moest even 2x kijken Linda...echt heel anders maar minstens zo mooi hoor.
    Fijn weekend,lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een hele andere kaart dan ik van jou gewend ben, maar ik vind hem mòòi!!
    Wauw..... ook hierin heb je weer veel tijd en vooral liefde gestoken zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, een mooi en feestelijke kaart en prachtige kleurtjes heb je gebruikt, fijn weekend,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een prachtige kerstkaart Linda!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het erg leuk om ook eens en kaart te zien met takken en blaadjes, dennenappels in plaats van diertjes (hoewel die natuurlijk superleuk zijn). Deze kaart is echt schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je GerJanne! Vind ik ook erg leuk om te doen! Groetjes Linda

      Verwijderen