maandag 21 oktober 2019

Stampin with Liz Design: Tabitha Card!

Hi everyone! Today I'm sharing some cute witch fun! I created a card in pink and purple colours to match the cutest little witch ever from the Tabitha stamp set from Hello Bluebird! Her furry friends are really adorable as well, who could be afraid of these cute bats?

Hoi allemaal! Vandaag deel ik graag een schattig kaartje met het leukste heksje ooit! In roze en paars, met de leuke afbeeldingen uit de stempelset Tabitha van Hello Bluebird! Zowel het heksje als de diertjes zijn super schattig, om helemaal niet bang van te worden!


I used a small, long card base, which I really love for this card. I masked the sides of my card with masking tape to keep nice white, clean borders. I then blended my background with a blending tool, Tattered Rose, Worn Lipstick, Seedless Preserves and Black Soot Ranger Distress Oxide ink. I love adding spatters to a background, I did for this card as well, using white paint.

Ik heb een lange, smalle kaartbasis genomen, vind dit een super formaat voor een kaart en heb hiervan de zijkanten afgeplakt met masking tape om de zijkanten mooi wit te houden. Ik heb de achtergrond geblend met een blending tool, Tattered Rose, Worn Lipstick, Seedless Preserves en Black Soot Ranger Distress Oxide inkt. Ik breng altijd graag spatters op mijn achtergrond aan, op deze kaart heb ik witte verf hiervoor gebruikt. 


I then stamped, diecutted and coloured the fun images from the set. I coloured them with Copic Markers. After colouring I added the images on to my card using dimensionals. In the right corner, I added the text 'Best witches to you this Halloween' with Memento Tuxedo black ink to finish this cute Halloween card with! I'd like to send this card in to the running Halloween challenge at Simon Says Stamp!

Ik heb vervolgens de afbeeldingen uit de set gestempeld, gestanst en gekleurd. Ik heb ze ingekleurd met Copic Markers. Na het kleuren heb ik ze op mijn kaart bevestigd met dimensionals. In de rechterhoek heb ik de tekst 'Best witches to you this Halloween' met Memento Tuxedo black inkt gestempeld om deze leuke Halloween kaart af te maken! Ik zend deze kaart graag in naar de lopende Halloween challenge bij Simon Says Stamp!


Thank you so much for watching today, hope to see you next time! 

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!



https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber


26 opmerkingen:

  1. Echt een super leuke halloweenkaart, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supermooi ! die warme achtergrond past er helemaal bij, top !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooh geweldig, wat een superschattig heksje leuk die roze kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleur achtergrond linda, die spetters geven het zeker een mooie uitstraling en dan die schattige stempeltjes....een schitterend geheel. Fijne maandag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met de vleermuis en poesjes.
    Mooie achtergrond.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het weer een plaatje, deze kaart.
    De figuurtjes en diertjes zijn inderdaad super schattig, dat maakt het kaartje juist heel lief in plaats van eng😍

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat heb je er weer een gave kaart van gemaakt, met dat lieve heksje! En in prachtige kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart! Achtergrond kleurtjes zijn ook super mooi en het lieve poppemieke heksje echt schattig.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. om verliefd op te worden, wat een leuk kaartje!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superschattig heksje, Linda. Mooie achtergrond weer en leuk om alles in het roze te houden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een snoezig heksenkaartje is dit! Mooi die roze paars tinjes, zelfs de pompoenen zijn roze. Prachtig gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje Linda! Mooie kleuren en schattige stempels heb je gebruikt. Het gespetter vind ik zo leuk staan, ik wil dat toch ook eens proberen. Ik stempel wel eens spetters maar ik denk dat jij dit met een kwastje of zo doet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Annerieke! Ik doe dat idd met kwastje. Ik druppel wat inkt op een clear blocks, doe daar 1 druppeltje water bij en gebruik dan een klein kwastje om te spetteren! Groetjes Linda

      Verwijderen