woensdag 29 januari 2020

Stampin with Liz Design: Janes Doodles Cozy Up Card!

Hi everyone! Welcome to a new Stampin with Liz Design blog post! Today I'm over at the Jane's Doodles blog with a new card! I created this living room card with the Cozy Up stamp set!

Hoi allemaal! Welkom bij weer een nieuwe Stampin with Liz Design blog post! Vandaag vind je mij bij Jane's Doodles op haar blog met een nieuwe kaart! Ik heb een leuke huiskamer scene gecreëerd met de Cozy Up stempelset!


I created a cozy little scene, as it could be in your livingroom. I love reading a book or working on my computer underneath a warm fleece blanket, lol, especially on a winters night. I created a background using a stencil, Tumbled Glass and Antique Linen Distress Oxide ink from Ranger.

Ik heb een leuke, gezellige scene gemaakt, zoals die ook bij jou of mij thuis wellicht zou kunnen zijn. Ik houd wel van een boek lezen, of op mijn computer werken onder een warm fleece dekentje, haha, zeker op een winteravond! Ik heb een achtergrond gemaakt met een stencil, Tumbles Glass en Antique Linen Distress Oxide inkt van Ranger. 


I choose two comfy chairs, a lamp, a side table, books and a vase with a single flower from the set. I added a shelf that I thought would be fun, which I simply draw. I fussycutted my images and then coloured them with Copic Markers. All the images are applied to my card, using dimensionals. 

Ik heb twee comfortabele stoelen uitgekozen, een lamp, een bijzettafeltje met boeken en een vaas met een bloem er in uit de stempelset. Ik heb zelf een boekenplankje getekend en al de afbeeldingen uitgeknipt en gekleurd met Copic Markers. Alle afbeeldingen zijn met dimensionals op mijn kaart aangebracht. 


Thank you so much for watching today, hope to see you next time!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!

https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

29 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, heel aantrekkelijk om lekker even te gaan zitten.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Annemarie en Merit! Zou je zo maar een boek kunnen lezen! Groetjes Linda

      Verwijderen
  2. Wat leuk, zo'n huiskamertafereeltje op een kaart, ziet er heel gezellig uit.
    Ik zit ook graag met een boek in een lekkere stoel!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zou ik zo willen wonen.
    Wat een leuke kaart, met een warme uitstraling.
    Het is helemaal af, met die bloemen enzo.
    Het dekentje doet het hem, dat zit ik s'Avonds ook heel graag onder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne! Ik kan niet meer zonder dekentje, heerlijk! Groetjes Linda

      Verwijderen
  4. Ohh super leuk Linda, dit is een echte woonkamer. Mooi behangetje en leuke snuisterijen. Zo goed hoe jij dit weet te creëren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er lekker knus uit met de boeken en een dekentje over de leuning. Leuk gedaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Just wow! You have made me want to rush out and get a load of furniture stamps so that I can make my own living room too! I love your stencilled wall paper and the shadows under the chairs! Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks so much Vicky! Lol, please do, it's so much fun! Crafty hugs Linda

      Verwijderen
  7. Echt een super schattig tafereeltje, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knus tafereeltje op je hele mooie kaartendans, knap gedaan weer.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cozy is het daar zeker, Liz! Superleuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit ziet er leuk uit.
    Een gezellig kaartje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gezellig tafereeltje.
    Mooi gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In dit gezellige kamertje lijkt het me goed toeven!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou een gezellige dag moet wel lukken in je gezellige woonkamer!
    Leuk behangetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel gezellig kaartje en de achtergrond vind ik ook heel geslaagd hierbij.
    bijna echt hoe met schaduwen hebt gewerkt.Super!!

    BeantwoordenVerwijderen