woensdag 8 januari 2020

Stampin with Liz Design: Create a Smile Sketch Challenge!

Hi everyone! Today I have some amazing news to share! I'm so excited to announce that I will be a part of the amazing challenge design team for Create a Smile the next six months! I just love their products, so I'm very happy about this great opportunity! So today my first card for the new challenge! Are you giving this fun sketch a go?

Hoi allemaal! Vandaag deel ik graag een super nieuwtje! Met trots mag ik aankondigen dat ik de komende zes maanden deel mag uitmaken van het super challenge design team for Create a Smile! Ik vind hun producten erg gaaf en ben dan ook zeer blij met deze kans! Vandaag deel ik dan graag mijn eerste kaart met jullie voor de nieuwe challenge! Doen jullie ook mee?


You can check this amazing sketch here! Winners will receive a € 25 gift certificate!

Je kunt deze gave sketch hier vinden! Winnaars ontvangen een € 25 gift card!

I always love a good sketch to start a card with, it gives you a perfect starting point for a great creation! It takes you places sometimes you other wise wouldn't have thought of. I used the gorgeous stamp set Bearmail for this cute card. I would love to receive my mail by such a cute postman!

Een sketch is altijd een leuk startpunt om je kaart mee te beginnen! Soms kom je daar bij op ideeën waar je anders nooit over na had gedacht. Ik heb voor mijn kaart van vandaag de prachtige stempelset Bearmail gebruikt. Ik wil mijn post best wel van zo'n schattige postbode ontvangen!


I started this card with creating a blended background. Just a subtle one, using the fun In Circles stencil and Tumbled Glass Distress Oxide ink from Ranger. I then added a blended piece of paper in blue colours to match the sketch. I added the cutest bear ever, the cute little bird, envelopes, a frame and some sequins to finish this cute card! Hope you enjoy and take a go at this fun sketch!

Ik ben deze kaart begonnen met het blenden van een achtergrond. Heel subtiel, gebruik makend van het gave In Circles stencil en Tumbled Glass Distress inkt van Ranger. Vervolgens heb ik een strookje papier toegevoegd die ik geblend heb in blauwe kleuren om de sketch te volgen. Hierna heb ik de schattige beer, het vogeltje, envelopjes, een frame en wat sequins aangebracht om deze schattige kaart af te maken. Ik hoop dat jullie mee genieten en misschien zelf een gokje gaan wagen met deze leuke sketch!


Thank you so much for watching today, hope to see you next time!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!




https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

23 opmerkingen:

  1. Idd een schattige postbode.
    Maar je kaartje is ook heel schattig.
    Gefeliciteerd met je je nieuwe uitdaging in het ontwerp team.
    Succes gewenst.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat leuk, alweer zo'n mooi nieuwtje! Heel leuk kaartje maakte je.
    Veel succes met al je nieuwe uitdagingen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal gaaf, gefeliciteerd en veel plezier!
    Deze kaart is superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hangt dit jaar van de goede nieuwtjes aan elkaar, Linda! Leuk voor je en veel succes!
    Dit kaartje is iig een lieverd geworden en deze postbode mag bij mij ook langskomen hoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer zo´n geweldig leuk nieuws, Linda. En meteen een super mooie kaart als binnenkomer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jeanet! Ik wordt er idd leuk druk mee, haha! Groetjes Linda

      Verwijderen
  6. Ik denk dat iedereen wel zo'n leuke kaart met de post wil ontvangen! Succes ook met deze uitdaging!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief en schattig kaartje, mooi gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat een enig kaartje! Mooi met de diepte erin. Tof dat je gastdesigner voor een half jaar mag zijn! Ik ga eens even op de site kijken van Create a smile..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je GerJanne! Zeker doen, staan leuke dingen bij! Groetjes Linda

      Verwijderen
  9. Wat leuk voor je, gefeliciteerd.
    Ik werk altijd graag met een sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne! Geeft je gelijk al zoveel beeld voor je kaart! Groetjes Linda

      Verwijderen
  10. Hihi, ik dacht even dat ik dit bericht al gelezen had, maar weer een leuk nieuwtje dus. Veel succes in de design teams hoor! Lief kaartje, leuk met het frame en schudgedeelte.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je krijgt het nog druk met al die design teams. Maar dat vind ik niet erg hoor, hoe meer kaartjes van jou hoe liever! Ik vind dit echt een topper, ben dan ook zeer benieuwd naar alles wat je met dit merk gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit lieve beertje heeft het druk, een hele leuke kaart Linda.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen