donderdag 9 januari 2020

Stampin with Liz Design: Magengo It's Your Birthday Card!

Hi there crafty friends! Welcome to a new Stampin with Liz Design Blog Post! Today I'm over at the Magengo blog with a new card, a fun birthday card! You can never have to many birthday cards in stack, right? I created a fun, bright, pink card with the gorgeous rino's from the It's Your Birthday stamp set!

Hoi allemaal! Welkom bij weer een nieuwe Stampin with Liz Design blog post! Vandaag ben ik weer bij Magengo Designs te vinden op hun blog met een nieuwe, leuke verjaardagskaart! Je kunt nooit teveel verjaardagskaarten op voorraad hebben, niet? Ik heb een leuke, vrolijke, roze kaart gemaakt met de prachtige neushoorntjes uit de It's Your Birthday stempelset!


I started this card by blending a fun background in different colours of pink ink. It gives a fun effect when you use more then one colour, so you can create some depth. I also added some spatters to my background to make it more interesting. I then added a frame in gold foil paper, which gives your card a gorgeous layout!

Ik ben begonnen met het blenden van een leuke achtergrond in verschillende kleuren roze inkt. Het geeft een heel leuk effect wanneer je voor verschillende teinten gaat, zo creëer je met gemak wat diepte. Ik heb ook nog wat spatters aangebracht op mijn achtergrond om deze wat meer diepte te geven. Vervolgens heb ik een frame van goud foil papier aangebracht, welke je kaart gelijk een mooie layout geeft!


Because the stamps from Magengo Designs are digital, you can easily print them in any format you'd like. I love using them, just print them and start creating! I fussy cutted these fun images and started colouring them with Copic Markers. I printed the text Happy Birthday, which comes from a different stamp set, named Birthday Balloons! I added all my images on to my card using dimensionals.

Omdat de stempels van Magengo Designs digitaal zijn, kun je ze makkelijk printen in elke maat die je wenst. Ik vind het heerlijk om mee te werken, je print ze eenvoudig en kunt direct aan de slag! Ik heb de afbeeldingen uitgeknipt en ben ze in gaan kleuren met Copic Markers. Ik heb de tekst Happy Birthday geprint, die van een andere set afkomstig is, genaamd Birthday Balloons! Ik heb alle afbeeldingen met dimensionals op mijn kaart geplaatst. 


Thank you so much for watching today, hope to see you next time!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!

https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

34 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en vrolijke verjaardagskaart is dit, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart weer.
    Als je jarig bent word je hier toch héél blij van.
    Schatjes ook die neushoortjes😍.
    Ik snap wat je bedoeld met de diepe in de achtergrond, dat heeft altijd een mooi effect bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne! Ik houd daar wel van, geeft net iets meer dan wanneer je het in één kleur houd. Groetjes Linda

      Verwijderen
  3. Een hele leuke vrolijke verjaardagskaart kaart, Linda.
    Hier wordt je vrolijk van.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vrolijke verjaardagskaart. Schattige stempels en de tekst is ook erg mooi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ... wat een mooie verjaardag kaart zo leuk die vrolijke stempels.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke en grappige verjaardagskaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze schattig, echt een leuke en vrolijke verjaardagskaart. Kleurtjes ook top.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een gave verjaardagskaart Linda. Deze mooie kleuren spatten van het scherm af.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje , hele mooie kleuren .
    Ik heb even rondgekeken op je blog , erg leuk allemaal. Ik ben je gaan volgen .
    Ik zou het erg leuk vinden als je ook eens bij mij kwam kijken en misschien dat je mij ook wilt volgen
    Mijn blog is corryscardandcreations
    Lieve groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Corry! Welkom, wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden! Zeker kom ik graag een kijkje bij je nemen, altijd leuk om bij iedereen inspiratie op te doen! Groetjes Linda

      Verwijderen
  10. Leuk en lekker vrolijk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke vrolijke kaart Linda! Hahaha, het viel me op dat er ineens iets roze op je blog verscheen, net even anders dan ik van je gewend ben. Super leuk is de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart met die eigenwijze neushoorntjes. Toffe kleurtjes heb je gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Linda,
    je hebt weer een heel leuke kaart gemaakt. Vrolijk van kleur! Op wat voor papier print jij je digi's ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je GerJanne! Ik print op Solar White Neenah papier, maar kan op elk papier, ik kies dit papier omdat ik dat altijd gebruik voor het kleuren met copic markers. Groetjes Linda

      Verwijderen
  14. geweldig met dit kaartje voel je je echt jarig hier word ik super vrolijk van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt Linda, een genot voor het oog.
    En wat zijn ze leuk die neushoorntjes. Een leuke kaart.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Wilma voor al je lieve reacties op mijn blog! Ik waardeer ze absoluut! Fijn weekeind, groetjes Linda

      Verwijderen