dinsdag 21 januari 2020

Stampin with Liz Design: Jane's Doodles Peony Card!

Hi my crafty friends! Welcome today at a new Stampin with Liz Design blog post! Today I'm sharing a new gorgeous card with an amazing stamp set from Jane's Doodles! This amazing flower stamp set is called Peony, I created another card with this set before, which you can find it here!

Hoi mijn creatieve lezers! Welkom vandaag bij een nieuwe Stampin with Liz Design blog post! Vandaag deel ik graag een nieuwe, prachtige kaart met jullie gemaakt met een geweldige stempelset van Jane's Doodles! Deze geweldige set is genaamd Peony, ik heb al eerder een kaart met deze set gemaakt, die je hier kunt vinden!



I choose a kraft paper background for my card, which I thought would really make the flowers pop. I added some flowers in the same colour ink and some spatters to make my background a bit more interesting. I then choose a bright colour for these gorgeous flowers, which I stamped on white paper, fussy cutted and coloured them in warm red colours with Copic Markers.

Ik heb gekozen voor een kraft papier achtergrond voor deze kaart, wat een mooi contrast vormt met de bloemen. Ik heb hierop bloemen gestempeld met een zelfde kleur inkt en wat spatters aangebracht om de achtergrond wat interessanter te maken. Ik heb voor de bloemen een felle, rode kleur gekozen en ze op wit papier gestempeld, uitgeknipt en gekleurd in warme rode kleuren met Copic Markers. 


I added my red flowers and some leaves to my card using dimensionals in the upper left corner. Lifting them a bit above my background really gives this card a great look! This flower set comes without sentiments, I must admit I always love having one on my card, so I added the text 'You Warm My Heart' which comes from the Winter Words stamp set.

Ik heb de rode bloemen en wat blaadjes op mijn kaart aangebracht met dimensionals in de linker hoek van mijn kaart. Door ze iets te verhogen, creëer je een prachtig effect op je kaart! In deze stempelset vind je geen tekst, al moet ik eerlijk zeggen dat ik mijn kaart altijd graag voor zie van tekst, dus ik heb de tekst 'You Warm My Heart' toegevoegd die je vind in de stempelset Winter Words


Thank you so much for watching today, hope to see you next time!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!


https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

36 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart! Mooie kleuren bij elkaar. Juist mixen en matchen met verschillende sets vind ik altijd leuk, tekststempels genoeg voorhanden denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Danielle! Er ligt inmiddels wel een en ander hier, haha, groetjes Linda

      Verwijderen
  2. Mooi!! Door dat craft cardstock komen de bloemen inderdaad mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, super mooie bloemen Linda!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A stunning design Linda. The colour really makes the flowers pop

    June

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf, Linda, weer eens echt iets anders!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige kaart heb je gemaakt met deze mooie bloemen Linda
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een beauty deze fleurige kaart Linda, hij spat van het scherm af. Heel mooi dat contrast met de achtergrond.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, this is just stunning! That kraft base really makes the flowers pop, great choice. And lovely coloring.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi Linda. Door het kraft steken de bloemen echt goed af.
    xx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat mooi gedaan.
    Heel apart met dat kraft erbij.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart is dit geworden, mooi dat contrast met het kraft en deze vrolijke bloemen!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, de bloemen komen heel mooi uit op het kraft papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel anders dan we van jou gewend zijn, deze kaart.
    Maar ik vind het prachtig!!
    De kleuren van de rozen zijn zó mooi.
    Je hebt wel gelijk wat betreft de tekst, met tekst is een kaart altijd veel mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig met de bloemen, zowel de ingekleurde als de niet ingekleurde.
    En wat zit je eigenlijk in veel DT's! Knap dat je dat allemaal kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je GerJanne! Ik ben idd heerlijk druk op het moment, haha, groetjes Linda

      Verwijderen
  15. wat een mooie bloemenkaart zo heel anders al ik van je ben gewend maar heel mooi met het kraft en de felle kleuren van de bloemen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. geen tafereeltje deze keer maar een prachtige bloemenkaart, wat mooi die felgekleurde bloemen en de gestempelde achtergrond. Wondermooi!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende rode felle bloemen op je mooie kaart Linda, de tekst past er perfect bij,goed gedaan.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gaaf! De bloemen zijn erg mooi ingekleurd en dat met kraft op de achtergrond. Echt mooi gemaakt. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen