vrijdag 10 januari 2020

Stampin with Liz Design: Cas on Friday!

Hi everyone! Welcome to a new Stampin with Liz Design blog post! Today I have more fun news to share! I'm very excited to tell you guys that I will be designing this year for CAS on Friday, a fun blog where you can find great challenges to create CAS Cards! Today I'm sharing my first card as a team member for a new challenge, with a Winter theme! Hope to see you guys all there!

Hoi allemaal! Welkom bij weer een nieuwe Stampin with Liz Design blog post! Vandaag heb ik nog meer leuk nieuws! Ik mag jullie hierbij laten weten dat ik dit jaar mag designen voor CAS on Friday, een leuk CAS kaarten challenge blog! Vandaag deel ik mijn eerste kaart als teamlid voor een nieuwe challenge, met als thema winter! Ik hoop jullie daar allemaal te zien! 


I love winter cards, so this challenge is one I really love. When I think of winter, I think of snow and snow fun. All though we didn't have any snow yet this winter here, it is still the first thing that comes to mind for me. So I created a little snow scene by blending ink and stamping some snow flakes!

Ik houd absoluut van winterkaarten, dus mijn hart gaat zeker naar deze challenge uit. Wanneer ik denk aan winterm denk ik aan sneeuw en sneeuwpret. Ondanks dat we hier dit jaar nog helemaal geen sneeuw hebben gehad, is dat toch het eerste waar ik aan denk. Ik heb een kleine scene gemaakt met sneeuw door deze met inkt te blenden en wat sneeuwsterren te stempelen!


I choose these two fun critters having fun in the snow with their slee from the Christmas is Coming stamp set from Hello Bluebird stamps. These two are so cute! I coloured these sweethearts with Copic Markers and added them on to my card using dimensionals. The text and snowflakes are from the Hello Bluebird stamp set Skating Party. I hope you will all give this fun challenge a go, remember to keep it CAS (clean and simple)!

Ik heb deze twee leuke diertjes gekozen die pret hebben in de sneeuw met hun slee uit de Christmas is Coming stempelset van Hello Bluebird stamps. Deze twee zijn zo schattig! Ik heb deze leukjes gekleurd met Copic Markers en heb ze op mijn kaart aangebracht met dimensionals. De tekst en de sneeuwsterren komen uit de stempelset Skating Party van Hello Bluebird. Ik hoop dat jullie ook allemaal mee doen aan deze leuke challenge, vergeet niet om het CAS (clean and simple) te houden! 


Thank you so much for watching today, hope to see you next time!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!



https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

26 opmerkingen:

  1. Jij bent goed bezig zeg! Erg leuke CAS kaart laat je zien vandaag. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, Linda. En een super mooie kaart als binnenkomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je krijgt het het druk met al die leuke bijbaantjes, ook dit is een leuke kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Eri! Idd, maar heel veel zin in! Fijn weekeind, groetjes Linda

      Verwijderen
  4. Wat een superlief en leuk kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat een lief kaartje, kijk die DAS eens parmantig door de sneeuw stappen..
    liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjee, wat een hoop DT-schappen heb jij! Wat leuk allemaal. Heel mooi CAS-kaartje, Linda.
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jantine! Idd, voel mij zeer vereerd om gevraagd te zijn voor allemaal! Fijn weekeind, groetjes Linda

      Verwijderen
  7. Wat een gave eerste DT kaart voor CAS on Friday. Wat een lieve stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje! Veel plezier bij onze Cas on Friday! Ik doe het al vanaf het eerste moment met heel veel plezier! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Mariken! Ik heb er ontzettend veel zin in! Fijn weekeind, groetjes Linda

      Verwijderen
  9. Ik hou van CAS kaartjes, die van jou is echt prachtig! Helemaal mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart Linda ;O)
    Leuk dat je nu ook DT lid bent van CAS on Friday en welkom, have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Janneke! Heb er ontzettend veel zin in! Fijn weekeind, groetjes Linda

      Verwijderen
  11. Je bent een drukke tante Linda,leuk. Dit CAS kaartje is erg leuk,prachtig geheel zo.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Linda, superleuk dat we DT-maatjes zijn! Je 1e kaartje is geweldig, zooo cute :-)

    BeantwoordenVerwijderen