maandag 13 januari 2020

Stampin with Liz Design: Mft stamps Let's Stick Together Card!

Hi everyone! Welcome to a new Stampin with Liz Design blog post! Today I'm sharing a fun card that I created with the new Let's Stick Together stamp set from My Favorite Things. You can find this set in their new release, I always love what they come up with each month, but this is certainly one of my favorites!

Hoi allemaal! Welkom bij weer een nieuwe Stampin with Liz Design blog post! Vandaag deel ik een nieuwe, leuke kaart gemaakt met de nieuwe stempelset Let's Stick Together van My Favorite Things. Je vind deze set in hun nieuwe release, iedere maand hebben ze weer prachtige nieuwe dingen, maar deze is zeker mijn favoriet!


In this set there are a lot of the most sweet cacti I've ever seen, you know me, I wanted to use a lot of them, lol, so I choose a long and small card size for this purpose! I blended a background with three gorgeous colours of Distress Oxide ink. If you like to blend as well, certainly try the Distress Oxide ink from Ranger, these colours are amazing to blend with!

In deze set vind je de meest schattige cactussen ooit! Ik wilde ze natuurlijk weer allemaal graag plaatsen op mijn kaart, haha, dus heb ik gekozen voor een lange, smalle kaart! Ik heb een achtergrond geblend met drie prachtige kleuren Distress Oxide inkt.Als jij ook van blenden houd, probeer dan zeker de Distress Oxide inkt van Ranger, deze kleuren zijn geweldig om mee te blenden! 


I just love the look of these sweet plants, I must admit, I'm not good with real life plants, lol, colouring stamped once are way better for me! You can choose different pots for them. I choose to give them all a terracotta colour, as I think that would be really nice underneath the cacti. I added the text from the set and some hearts, which come from another Mft stamp set. If you are creating valentine cards this year, this set is certainly a musthave!

Helemaal gaaf hoe deze cactussen er uit zien, zo schattig! Ik moet eerlijk zeggen ik ben beter in het kleuren van deze cactussen, dan het in leven houden van echte planten, haha, geen groene vingers helaas.. Je vind een aantal verschillende potten in deze set, ik heb er voor gekozen ze een terracotta kleur te geven, zo ik me die in het echt ook voor kan stellen. Ik heb de tekst uit de set en een aantal hartjes uit een andere Mft stempelset toegevoegd. Mocht jij nog valentijnskaartjes gaan maken dit jaar, dan houd ik deze set zeker aanbevolen! 


Thank you so much for watching today, hope to see you next time!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!



https://www.facebook.com/StampinwithLizDesign/?ref=bookmarkshttps://www.youtube.com/channel/UC94CUqin1kXfhno_CpAZB_g?view_as=subscriber

39 opmerkingen:

  1. Ik word van deze kaart wel een beetje prikkelbaar hoor Linda, haha grapje!
    Hij is echt superleuk, nou deze cactussen gaan het wel redden bij jou,prachtige kaart.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Wilma! Met deze moet het mij vast gaan lukken, haha! Groetjes Linda

      Verwijderen
  2. Heel leuk geworden, Linda.
    En ik blijf met verbazing naar jou mooie strakke achtergrondjes kijken. De mijn blijven, ondanks het oefenen, een beetje....euh rommelig, zeg maar. In elk geval ziet zo mooi egaal als bij jou ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jeanet! Welke inkt en hulpmiddel om te blenden gebruik je? Het is soms wel even oefenen, ik snap wat je met rommelig bedoeld. Groetjes Linda

      Verwijderen
    2. Ik gebruik ook de distress ink en dan met een SU sponge dauber of een sponsje in stukjes geknipt. Kleine oppervlaktes gaan nog wel, maar grotere (zoals een hele kaart) worden erg 'gewolkt'. Dep het wel eerst af op een stukje papier, zodat de eerste inkt eraf is, maar dan nog....

      Verwijderen
    3. De sponge daubers zijn leuk voor een kleine oppervlak, maar wil het blenden niet zo goed mee. Ik gebruik de mini ink foam blending rondjes met houten houdertje, de mini ink blending tool, om te blenden, sponsjes heb ik wel eens gehad, maar zijn iets moeilijker om de wolkjes te voorkomen, begrijp wat je bedoelt!

      Verwijderen
    4. Bedankt voor de tip, ik ga op zoek!

      Verwijderen
  3. Wat een leuke kaart Linda.
    Die vrolijke cactussen maken je dag al goed.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke cactussen die wil ik ook wel in mijn vensterbank
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een prachtige kaart met die geinige cactussen. De kleuren zijn heel erg mooi!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful colouring Linda on this cute, bright and cheerful card

    June :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie, frisse kleuren heb je gebruikt, een gaaf kaartje met de leuke cactussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik 'viel' ook meteen voor deze vrolijke cactussen maar helaas waren ze al uitverkocht toen ik wilde bestellen. Je kaart is echt super! Mooie heldere kleuren, ik wordt er blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Nicole! Wat jammer, misschien komt hij snel weer binnen. Groetjes Linda

      Verwijderen
  9. Mooi kaartje met deze grappige cactussen.Wat heb je de cactussen een mooi, vrolijk kleurtje gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn je cactussen schattig, zo zijn ze helemaal niet zo stekelig ;)

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig! Geweldig ook door de frisse kleuren. Spat van mijn scherm af!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is zeker een schattig kaartje en wat zijn deze cactussen leuk!Super leuke serie! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik bestelde ze ook, zo'n leuke set! En hoppa, daar is de inspiratie al! Superleuk gedaan. Nu nog een portie vrije tijd en dan komt het helemaal goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk, deze cactussen! Heerlijk vrolijk.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ik zo mooi vind aan deze kaart is het zachte van de achtergrond kleur en daarop de vrolijke opvallende kleur cactussen.
    Erg leuk kaartje weer.
    De combinatie met tekst maakt het inderdaad een leuke Valentijn kaart.
    Als zelfs de echte cactussen bij jou dood gaan heb je echt geen groene vingers nee, haha, dat zijn nou van die onderhoud arme plantjes, het is bijna knap dat die bij jou ook niet overleven whahahaaa!😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne! Haha, nou ja, meer planten in het algemeen, cactussen heb ik eigenlijk nooit. Maar het is gewoon niet voor mij weg gelegd, haha. Groetjes Linda

      Verwijderen
  16. wat een super gave en leuke vrolijke kaart Linda

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Enig kaartje, met die leuke cactusjes💚

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke gezellige cactussen Liz. Ik ben er helemaal weg van zo schattig! Je hebt ook een mooi achtergrond gemaakt, mooi met het kleurverloop. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen